Forum > Färdiga produktioner

Yllet - Skåne är vårt landskap

<< < (3/3)

Lådan:
Sköna rytmer, skönt akustiskt, pigg o glad med solstrålar är budskapet:)
Låter något "skitigt" men det kanske är medvetet?

Vad beträffar texten så tycker jag ni/du skall ordna ordentligt sång. skulle bli grymt snyggt.
Skulle varit kul som fab o prova lägga sång på detta, för låten är snygg.
Om du har någon version utan sång så skulle det vara kul o prova!

Mem bra jobbat!

Yllet:

--- Citat från: Lådan skrivet 01.05.2008, 17:01:19 ---Sköna rytmer, skönt akustiskt, pigg o glad med solstrålar är budskapet:)
Låter något "skitigt" men det kanske är medvetet?

Vad beträffar texten så tycker jag ni/du skall ordna ordentligt sång. skulle bli grymt snyggt.
Skulle varit kul som fab o prova lägga sång på detta, för låten är snygg.
Om du har någon version utan sång så skulle det vara kul o prova!

Mem bra jobbat!

--- Slut citat ---

Vad menar du med ordentlig sång? Du får gärna vara lite mer specifik. Stockholmska?!

mahan:
Hou hou, om det blev osagt i mina tidigare inlägg så sägs det nu:
Absolut härlig sång, som finlandssvenk lyssnare sitter detta sköunespråk alldeles perfekt! :)

h.  johan

jonnerstone:

--- Citat från: mahan skrivet 01.05.2008, 18:45:21 ---Hou hou, om det blev osagt i mina tidigare inlägg så sägs det nu:
Absolut härlig sång, som finlandssvenk lyssnare sitter detta sköunespråk alldeles perfekt! :)

h.  johan

--- Slut citat ---

Och jag e född och uppvuxen i skåne med en skånsk mamma och en finlandssvensk pappa, men bor numera i Sthlm  :lol:

mahan:

--- Citat från: jonnerstone skrivet 01.05.2008, 18:49:09 ---
--- Citat från: mahan skrivet 01.05.2008, 18:45:21 ---Hou hou, om det blev osagt i mina tidigare inlägg så sägs det nu:

h.  johan

--- Slut citat ---

Och jag e född och uppvuxen i skåne med en skånsk mamma och en finlandssvensk pappa, men bor numera i Sthlm  :lol:

--- Slut citat ---

GRATTIS! :D

Sorry Jon , lite OT här :rolleyes:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion