Forum > Färdiga produktioner

AssHunter - Nu Kommer Becka!

<< < (12/13) > >>

carl cadello:
Detta är inte ju ens i närheten av Eddie Medusa gjorde. Där fanns en hel del kärlek i det han gjorde men det hittar jag inte här.

Det blir inte ironi bara för att förlagan är dålig och din text är ännu sämre, dvs. Bara för att jag inte tycker Internationalen  är en bra låt med en supertext kommer jag inte att rapa den på 1:a maj!

Men om det enda du bryr dig om är att bli lyssnad på och att få folk att reagera så har du lyckats. För denna gången. Men för min del blir det aldrig igen.

Tack o hej....

HerrUber:
Tycker de va ett jävla gnäll om den här låten... vafan skön festar låt ffs.... som vi säger i d2 Keep It Up m8 ;)

david.roennlund:

--- Citat från: HerrUber skrivet 12.06.2008, 17:48:04 ---Tycker de va ett jävla gnäll om den här låten... vafan skön festar låt ffs.... som vi säger i d2 Keep It Up m8 ;)

--- Slut citat ---

med tanke på just allt gnäll som vart kring denna låt kanske det var lite onädigt att bumpa  ;)

Emulator:

--- Citat från: HerrUber skrivet 12.06.2008, 17:48:04 ---Tycker de va ett jävla gnäll om den här låten... vafan skön festar låt ffs.... som vi säger i d2 Keep It Up m8 ;)

--- Slut citat ---

Du tycker inte det finns någon som helst substans alls i det vi gnällt om ?

Wernborg:

--- Slut citat ---
Hej Perrra?

:unsure:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion