Forum > Färdiga produktioner

AssHunter - Nu Kommer Becka!

<< < (2/13) > >>

Kenta K:
 :huh:    eh, nej....  :mellow:

perrra:

--- Citat från: Emulator skrivet 01.05.2008, 22:50:53 ---nej fy fan perrra.

detta va riktigt skit tycker jag. ta din talang och gör riktig musik istället... "...som alla får spräcka". vafan lixom.

fattar inte vem som skulle gilla detta?

förutom skittexten så är det jävligt bra gjort dock mannen :)

--- Slut citat ---

Det är en intern sak det där med Spräcka. och fattar inte folk att det är ironi i det hela så vet jag inte riktigt.. Jag är bara tvungen att utmana alla andra liiite mer eftersom ingen vågar skriva sånna här texter, speciellt inte i folks parodier.

Enda anledningen, men jag kan hålla med.. liite att ta i och jag fnuderar på att byta ut ordet, eller "piip" där, men men .. folk får ta det som det är .. så äre bara :P

Emulator:

--- Citat från: perrra skrivet 05.05.2008, 17:16:55 ---

detta va riktigt skit tycker jag. ta din talang och gör riktig musik istället... "...som alla får spräcka". vafan lixom.

--- Slut citat ---

Det är en intern sak det där med Spräcka. och fattar inte folk att det är ironi i det hela så vet jag inte riktigt.. Jag är bara tvungen att utmana alla andra liiite mer eftersom ingen vågar skriva sånna här texter, speciellt inte i folks parodier.

Enda anledningen, men jag kan hålla med.. liite att ta i och jag fnuderar på att byta ut ordet, eller "piip" där, men men .. folk får ta det som det är .. så äre bara :P

--- Slut citat ---

nä vi andra gör ju inte sånt här så ofta :)  Jag undrar bara vem som tycker det är bra ? :D  sen får man skriva vad man vill såklart, men  för mig finns det roligare paroditexter. inte för att jag själv skulle göra det bra, eller kommer på nån nu, men iallafall ;)

Sen kan även jag fattar ironi...men man får tänka på att nån stans ursäktar inte ironin innehållet bara lixom...lite som att skämta om kriget ibland med tyskar (har jag märkt ;) )

jaja. bra prod iaf :D

Dividend:

--- Citat från: Emulator skrivet 05.05.2008, 19:26:35 ---lite som att skämta om kriget ibland med tyskar (har jag märkt ;) )

--- Slut citat ---

Ja, låten är litegrann som att skämta med en jude om förintelsen. Alltså kul om man bortser från att det är segt dåligt  :blink:

freddy:

--- Slut citat ---

Kan bara hålla med Emu här. Visst kanske det är internt men då kan du väl hålla det internt då. Nu postar du låten här på KR, klart man reagerar. Denna text i samband med dina småbrudar du har som artister gör inte det hela bättre tycker jag. Du har varit inne på liknande texter förut, det verkar som du gör allt för att synas och väcka reaktioner. Du borde göra något ordentligt med din talang, för talang har du. Önskar att jag ens var i närheten av lika bra producent som du är, det låter alltid bra om dina låtar även om jag har svårt för innehållet. Denna låt myntar bara den lilla äckelstämpel du redan har i mina ögon :D Jobba bort den nu med något ordentligt istället...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion