Forum > Färdiga produktioner

AssHunter - Nu Kommer Becka!

<< < (10/13) > >>

freddy:
Det är ganska uppenbart att du aldrig kommer förstå vad jag menar. Vi är väl från helt olika världar du och jag. Får väl passa på att önska dig lycka till i framtiden också! :)

perrra:

--- Citat från: freddy skrivet 09.05.2008, 14:23:01 ---Det är ganska uppenbart att du aldrig kommer förstå vad jag menar. Vi är väl från helt olika världar du och jag. Får väl passa på att önska dig lycka till i framtiden också! :)

--- Slut citat ---

Och det lustiga är att du/ni inte kan förklara heller, utan ni har åsikter, men sen alla följdfrågor så skriver ni bara "du förstår inte"

och.. det kan jag inte förstå :D
Ni måste ju kunna förklara för mig när jag hugger tillbaka.. det är inte bara jag som bör försvara mig, utan ni också på det jag skriver till Er.
"vi har olika åsikter" joo... men på vilket sätt?

freddy:

--- Citat från: perrra skrivet 09.05.2008, 15:29:06 ---
--- Citat från: freddy skrivet 09.05.2008, 14:23:01 ---Det är ganska uppenbart att du aldrig kommer förstå vad jag menar. Vi är väl från helt olika världar du och jag. Får väl passa på att önska dig lycka till i framtiden också! :)

--- Slut citat ---

Och det lustiga är att du/ni inte kan förklara heller, utan ni har åsikter, men sen alla följdfrågor så skriver ni bara "du förstår inte"

och.. det kan jag inte förstå :D
Ni måste ju kunna förklara för mig när jag hugger tillbaka.. det är inte bara jag som bör försvara mig, utan ni också på det jag skriver till Er.
"vi har olika åsikter" joo... men på vilket sätt?

--- Slut citat ---

vad är det du inte tycker vi/jag kan förklara? kan göra ett nytt försök :)

perrra:
hehe :)

Det jag menar är.. Jag har åsikter som jag verkligen står för, kalla mig idiotisk, mediakåt eller vad som.. jag bedriver en verksamhet, och MÅSTE synas. annars är jag totally dead.. som alla blir i branschen om dom inte syns .

Då säger en del här att "att synas är viktigare än innehållet"

Absolut kan det vara så.. jag har tex gjort många remixar på andra artisters låtar, som jag inte ens tyckt haft ett bra original, men jag har fått ut remixen, mitt namn syns, det ger mig cred och publicitet... Easy.

Enkelt, och smart tänk enligt mig .
Istället för att gå nån väg som "KANSKE" fungerar .. så vore det väl idioti att inte utnyttja mina kontakter och försöka samla på mig så mkt jobb som möjligt.

Dessutom verkar ni referera från min hemsida? eller dom oseriösa låtar jag släpper.. men faktum är ju att jag aldrig släpper några seriösa låtar på internet överhuvudtaget, utan skickar dom till stockholm och warner.

Dividend:

--- Citat från: perrra skrivet 09.05.2008, 13:29:36 ---Jag gör ALLA jobb pga jag ÄLSKAR det jag håller på med.

--- Slut citat ---

Det du håller på med? Ovan skrev du ju att du gjorde det för att kunna få framgång? :)

--- Citera ---Så länge det inte är hårdrock, så ger jag mig på allt jag kan , eftersom jag inte kan spela elgura eller så, så är hårdrock för svårt, dessutom lyssnar jag inte på det .

Men klubblåtar, ballader, disco, dance .. allt .
Pga varje låt, blir en ny utmaningen och dessutom så utvecklas man enormt från att bara hålla sig till sin "egna bubbla" ... Man präglar ju nån slags egen stil på det man gör själv .

Och det är skitkul att få remixjobb, man utvecklas mer än ni kanske tror?
Man lär sig tex hur andra folk bygger ackordsföljder osv osv .. jag lär mig löjligt mycket på att remixa andras verk tex.

och att jag är en sämre musiker, en sämre människa typ för att jag tar åt mig jobb pga få ut min namn? Då anser jag ett ni fullständigt är sjuka i huvet.

--- Slut citat ---

INgen har väl påstått att du är sämre? Det är väl snarare attityden då som retar nån?

Själv tycker jag du kan göra vad du vill för musik och texter, om du nu älskar det. Men mysko humor har du i vilket fall.
Du nämnde Eddie Meduza. Hans musik relativiserar hela din grej, eftersom den killen hade blivit inlåst :) I alla fall för låten "Heil Hitler!" och några andra kanske.
Tror att du hade lyckats få "framgång" lättare med mer genomtänkta texter, som Eddie hade ibland när han inte söp. :)
Du riskerar en äckelpäckelstämpel bland inte bara musiker, hur fan skulle du kunna få den här på nån större tv-kanal? Iofs vad sjutton vet jag, tv9 med bert kanske. En snubbe som totalt missade gränsen för vad 99% av nykter befolkning över typ 18 år tycker är roligt att skämta om.

Jaja, lycka till.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion