Forum > Färdiga produktioner
AssHunter - Nu Kommer Becka!
Emulator:
men....two wrongs does not make a right + att de flesta av oss som lyssnar har ju ingen aning om bakgrundshistorien...
du vill verkligen inte förstå vad vi menar iallafall ;)
freddy:
Det är ju lite det som är hela felet med dig perrra. Du är bara mediekåt, du har ingen känsla för musiken, vart är själen och passionen? Antar att du hoppade på ditt AssHunter-tjafs i ett försök på att rida på Basshunters framgång? Du använder vulgära ord för att folk ska reagera. Känns som du verkligen inte drar dig för något.
Du är mån om att visa din "nerladdnings-statistik" också. 4 miljoner säger du... Det är mer än vissa etablerade band skulle klara av tror jag, grattis får man väl säga. Inte för jag tror på det, tror att det är ännu ett av dina försök till att sälja dig själv, du skyr ju inga medel. Om du bara tar dig lite tid och gör något seriöst och helhjärtat istället, då skulle nog du få ett erkännande och den bekräftelse du så desperat söker. ;)
perrra:
--- Citat från: freddy skrivet 08.05.2008, 19:45:02 ---Det är ju lite det som är hela felet med dig perrra. Du är bara mediekåt, du har ingen känsla för musiken, vart är själen och passionen? Antar att du hoppade på ditt AssHunter-tjafs i ett försök på att rida på Basshunters framgång? Du använder vulgära ord för att folk ska reagera. Känns som du verkligen inte drar dig för något.
Du är mån om att visa din "nerladdnings-statistik" också. 4 miljoner säger du... Det är mer än vissa etablerade band skulle klara av tror jag, grattis får man väl säga. Inte för jag tror på det, tror att det är ännu ett av dina försök till att sälja dig själv, du skyr ju inga medel. Om du bara tar dig lite tid och gör något seriöst och helhjärtat istället, då skulle nog du få ett erkännande och den bekräftelse du så desperat söker. ;)
--- Slut citat ---
Du har så rätt så rätt.
Vem är inte mediakåt? eller föredrar du kanske att framföra, eller bara låta dina närmsta grannar lyssna på din musik kanske?
Självklart red jag på hans framgång.. och gör det fortfarande.
Det är pga honom jag har avtal med warner och tack vare hans manager.
Och du får tro vad du vill .. men "Det Heter Faktiskt BOT" är downloadad ~2 miljoner gånger bara den.
så om man slår ut det ... så är ju självklart den låten ... den står för 50% av alla downloads, och jag har kanske 350 låtar på min hemsida, eller åtminstone på servern som räknar downloads.
30.000 downloads på den bot låten första 24h när jag släppte den .
JAG ÄR MEDIAKÅT ...
Självklart!!! vem fan är inte det som sysslar med musik? vem fan vill inte synas, höras, nå framgång osv? fattar inte hur du ens kan skriva så .. för i detta tror jag 95% håller med mig om? :S vem vill inte höras o synas? vad är iden med att syssla med musik annars?
Varför har folk myspace? ... "för att man ska ha en" eller för att synas?
dummaste jag hört faktiskt :S
mahan:
tJOU pERRRRA!
Följt med diskussionen om din textskrivning, den har ju alldeles tydligt nått bottennotering vad själva textinnehållet gäller, samtidigt så har du nått en höjdare om vi pratar marknadsvärde för låten, svårt förstås att avgöra vilket som e viktigare....bussiness är förstås bussiness, no questions asked.
Men om du känner för texter typ "under naveln" så testa på att skriva på engelska, där e ju toleransgränsen satt på en helt annan nivå än i svenska låtgallerier.
Där hör ju "skit, knulla, mammaknullaren, fitta och ars" till sånt som ju måste finnas i en låt för att den ska ha nån pondus, eller hur. Och det är lixåm godkännt med "fuck, motherfucker" etc.
Så gör en översättning av Rebecka (o jag menar låten, inte flickan, måste ju vara försiktig med uttrycken här) :rolleyes:
så får vi höra hur samma sångbudskap låten på ett "godkänt" sätt! :)
Låtkompet står sig gott som ordinarie diskopump, gott arr o lir!
Kör hårt RumpJägarna! :D
h. johan
perrra:
--- Citat från: mahan skrivet 09.05.2008, 07:22:51 ---tJOU pERRRRA!
Följt med diskussionen om din textskrivning, den har ju alldeles tydligt nått bottennotering vad själva textinnehållet gäller, samtidigt så har du nått en höjdare om vi pratar marknadsvärde för låten, svårt förstås att avgöra vilket som e viktigare....bussiness är förstås bussiness, no questions asked.
Men om du känner för texter typ "under naveln" så testa på att skriva på engelska, där e ju toleransgränsen satt på en helt annan nivå än i svenska låtgallerier.
Där hör ju "skit, knulla, mammaknullaren, fitta och ars" till sånt som ju måste finnas i en låt för att den ska ha nån pondus, eller hur. Och det är lixåm godkännt med "fuck, motherfucker" etc.
Så gör en översättning av Rebecka (o jag menar låten, inte flickan, måste ju vara försiktig med uttrycken här) :rolleyes:
så får vi höra hur samma sångbudskap låten på ett "godkänt" sätt! :)
Låtkompet står sig gott som ordinarie diskopump, gott arr o lir!
Kör hårt RumpJägarna! :D
h. johan
--- Slut citat ---
hehee jaaa.. Jag tycker ändå att texten, jo.. den kan va liiite för hård, men inget som jag själv skulle reagerat såååå starkt på.. utan mer som en skämtgrej..
Men en del verkar ta detta lite seriöst och börja skriva "osmakligt" och känns som en de tror att jag verkligen menar det i texten.. .. eftersom nån skrev att all satir och ironi.. det finns nåt ärligt i botten. haha.. eller hur :)
men jag ska fundera åp det mahan, tror nog inte jag lägger ner nån mer energi på den låten ;)=
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida