Forum > Färdiga produktioner
AssHunter - Nu Kommer Becka!
perrra:
hahahha... helllvete va ni reagerar olika :)
Men jag lovar er, jag ska göra en mildare version av den så alla blir nöjda.
Gubbsjuk? för en enda rad i texten? "spräcka" . det är väl lite konstigt :)
upphovsmännen tyckte iallafall min version va skitbra, och därför blev dom ju oroliga för att jag skulle släppa den..
Men tack som fasen för alla reaktioner ;)=
freddy:
--- Citat från: perrra skrivet 06.05.2008, 11:00:25 ---Gubbsjuk? för en enda rad i texten? "spräcka" . det är väl lite konstigt :)
upphovsmännen tyckte iallafall min version va skitbra, och därför blev dom ju oroliga för att jag skulle släppa den..
Men tack som fasen för alla reaktioner ;)=
--- Slut citat ---
Nej, nu du får nog ta dig lite tid och läsa vad vi skriver innan du öser på gubbe lilla. Det är inte enbart för ordet "spräcka", det var väl mer droppen som fick bägaren... Sen tycker jag nog dom flesta verkar reagera lika i detta fall. Men du läser väl det du vill läsa.
SvartSaft:
Sådär himla skoj tycker jag inte låten var. Inge skoj alls faktiskt... Men musiken och produktionen är som vanligt i toppklass!
Känns lite som du sparkare nedåt i den här låten. Om texten haft samma innehåll, men istället sparkat uppåt - tex att den handlade om att spräcka ex. Bert Karlsson - DÅ hade det varit skoj! :lol:
perrra:
--- Citat från: SvartSaft skrivet 06.05.2008, 13:45:20 ---Sådär himla skoj tycker jag inte låten var. Inge skoj alls faktiskt... Men musiken och produktionen är som vanligt i toppklass!
Känns lite som du sparkare nedåt i den här låten. Om texten haft samma innehåll, men istället sparkat uppåt - tex att den handlade om att spräcka ex. Bert Karlsson - DÅ hade det varit skoj! :lol:
--- Slut citat ---
hah.. Ja men bara för det handlar om en flicka i texten så blir alla genast "äcklade" ;)
Men det gör inget för min del, faktiskt.. jag e van att få skit.
I förrgår ringde det en med privat nummer och sa att jag va värdelös osv..
Jag svara "Säg det du vill säga, så slipper vi dra ut på det, jag har vart med alldeles för länge för att tycka du är cool, och för att ta åt mig"
då blev han tyst..
Så .. tyck vad ni vill... jag gillar allt som skrivs :D
SvartSaft:
Det har faktiskt inget med kön att göra, iaf inte för mej - det hade lämnat lika sur bismak även om det hade varit en kille som var "ful och äcklig"... lite väl mycket mobbingvibbar för mej.
Och det var inte alls meningen att "ge dej skit" på nått sätt. Jag är ju en av dina största fans, och har varit det ända sedan "Pentiumen" för sådär hundra år sedan! :-)
Du äger!! B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida