Forum > Färdiga produktioner
AssHunter - Nu Kommer Becka!
Dividend:
--- Citat från: freddy skrivet 05.05.2008, 19:47:36 --- Denna låt myntar bara den lilla äckelstämpel du redan har i mina ögon :D Jobba bort den nu med något ordentligt istället...
--- Slut citat ---
Håller med freddy här. Fan vad jobbigt och komma hem och slå på datorn och mötas av sån brist på... Jobbigt, nu blev jag sne :) Du kan fan bättre än så här!..
david.roennlund:
--- Citat från: Dividend skrivet 05.05.2008, 19:57:40 ---
--- Citat från: freddy skrivet 05.05.2008, 19:47:36 --- Denna låt myntar bara den lilla äckelstämpel du redan har i mina ögon :D Jobba bort den nu med något ordentligt istället...
--- Slut citat ---
Håller med freddy här. Fan vad jobbigt och komma hem och slå på datorn och mötas av sån brist på... Jobbigt, nu blev jag sne :) Du kan fan bättre än så här!..
--- Slut citat ---
Håller helt med båda föregående talare !
Man frågar sig verkligen vem du skriver låtarna till ? är det till de 14åringar som du skrev om i nån annan tråd ??
Vem du än skriver texterna till så väcker de klart anstöt , iaf hos mig!
Du verkar verkligen ha potential, gör nått bra av dem :)
jay thomas:
Då jag inte lyssnar på texter över huvudtaget tycker jag låten är en hit. Tydligen är texten riktigt urkig men bortsett från det tycker jag låten har en otrolig potential med dagens mått mätt. Hyfsat simpel, går att dansa till, medryckande, catchig.
Lite senare: när jag lyssnat på texten, usch! :angry: Gubbsjuk! Med tanke på vad som händer i samhället så borde du skriva om den omedelbart, ironi eller inte!!!
SteveHarris:
herregud va grymt , men svänger ändå bra så man vill fastna .
kan tänka mej , basshunter, daddy dj, och whatever göra nåt sånthärnt
h.Tommy
Plinka:
Ja, nog är du en fantastisk producent! supersnyggt, balanserat och inget att anmärka på. Men som sagt- om nu låten riktar sig till fjortisar- budskapet??? Har inte hört orginallåten...
Min syster heter Rebecka :unsure: ............................. ............................. ......... :mellow:
Hon är inte riktigt såå äcklig
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida