Forum > Färdiga produktioner

Dividend feat. Marrrushka - Contemplation

<< < (17/35) > >>

Light Head:
London's filharmoniska orkester och Tom Waits gör en oväntat lyckad komposition   B)

Allvarligt, det är hög nivå på detta! Vissa partier tenderar att dra lite åt det sakrala, medans andra har tydliga musikalintentioner,, Det "kinesiska" är inget jag märker eller hänger upp mig på.

Några små svajiga sångtoner strax innan 4 minuter.

Rösterna gillar jag i övrigt skarpt! Det är kraftfullt och samtidigt känslosamt. Musiken låter riktigt proffsig! Man kan nästan inte tro att det är en drös digitala amtörer och wannabe's

Mycket impad, än en gång!

Ett förslag. Om ni kan få till en hel svit med låtar i samma stil så tycker jag att ni skall försöka få något bolag intresserat av detta!

Harmonica mike:

--- Citat från: Light Head skrivet 02.06.2008, 20:25:21 ---London's filharmoniska orkester och Tom Waits gör en oväntat lyckad komposition   B)

Allvarligt, det är hög nivå på detta! Vissa partier tenderar att dra lite åt det sakrala, medans andra har tydliga musikalintentioner,, Det "kinesiska" är inget jag märker eller hänger upp mig på.

Några små svajiga sångtoner strax innan 4 minuter.

Rösterna gillar jag i övrigt skarpt! Det är kraftfullt och samtidigt känslosamt. Musiken låter riktigt proffsig! Man kan nästan inte tro att det är en drös digitala amtörer och wannabe's

Mycket impad, än en gång!

Ett förslag. Om ni kan få till en hel svit med låtar i samma stil så tycker jag att ni skall försöka få något bolag intresserat av detta!

--- Slut citat ---

Japp Lighthead,
En bluesman och en rock kvinna möter Ludwig Van The Man alias Dividend..och då blir det så här :)
Mera låtar i denna genre,tja varför inte? Kul att göra nåt annat än man är van vid,det här är ju Pers hemma plan - och våra röster funkade till detta.
Skitkul att du gillade det! Vi bockar och bugar stolta som tuppar.

Mvh
Micael/Dividend/Maria

jay thomas:
Tjofaderittanmusik! Nu har ni fått till det otroligt kejsarlikt.  :)

Skulle kunna vara taget ur en stor episk film av Bertolucci, typ den sista kejsaren. Gillar mycket, otroligt imponerande hantverk. Att den är nerskalad på stämmor tycker jag förstärker mäktigtheten utan att bli blaffigt. Marr har fått till ett bra sångljud, nu är det inte längre kokvrån.  :)

Många cudos till var och en av er, jag bugar ödmjukast!  :wub:

Dividend:
Vi tackar ödmjukast :)

tsmalmbe:
Får man vid det här skedet såga mixen ännu, eller är det för sent?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion