Forum > Färdiga produktioner

Dividend feat. Marrrushka - Contemplation

<< < (29/35) > >>

Åsa:
Du vet redan vad jag tycker, kanonfint, och marres sång är jättebra här! Ljudet likaså  :lol: härligt att höra!

Dividend:
Kul att nya versionen uppskattas! :) Innan HM läggs på så skall jag ta ett par saker med honom...

LH: Mitt största fan är här :D Tack du, det värmer!

Emu: Tack för lyssning! Välkommen åter! :)

Åsa: Supersopranen är här :D Visst är det härligt! Tack! :)

mahan:
Tjou PER!

Länge sen jag kommenterade denna låt och den har ju vuxit och blivit "STOR"! :)
Märker att nånting ännu e på gång eftersom HM inte hörs av i denna version, nåt på gång med Italiano om jag förstod rätt, ska bli kul att höra KR:s första italienska låt!
Orkestreringen är så tusans snyggt gjort, härliga harmonier och varierande instrument och med italiensk sång kommer att bli kalas!   SNYGGT SAMARBETE! :)

h.  johan

Dividend:

--- Citat från: mahan skrivet 17.08.2008, 13:53:50 ---Tjou PER!

Länge sen jag kommenterade denna låt och den har ju vuxit och blivit "STOR"! :)
Märker att nånting ännu e på gång eftersom HM inte hörs av i denna version, nåt på gång med Italiano om jag förstod rätt, ska bli kul att höra KR:s första italienska låt!
Orkestreringen är så tusans snyggt gjort, härliga harmonier och varierande instrument och med italiensk sång kommer att bli kalas!   SNYGGT SAMARBETE! :)

--- Slut citat ---

Mahan! Welcome back! :)

Tack du, men italienska blir det nog inte på denna! Men HM vill förverkliga gamla amma ioli, om du minns? :) På italienska!
Denna låt (contemplation) kommer nog dock att förbli på engelska :)

Jädrans kul att du gillade det! :)

Jäpp finns en del kvar på denna, men det kommer att bli superbra! ;)

karl:
denna har jag missat totalt....bra orkestrering om än lite odynamisk som säkert beror på den lite syntetiska plug in:en...bra komposition, bra sång men gillar inte svansen på reverbet för mycket 80-tal...annars kalas. Ska mike sjunga på ddenna också??? / karl

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion