Forum > Demolåtar

Wernborg - Rosemary

<< < (4/4)

91:an:
Låter oerhört proffsigt! Är det lagd nån reverb på? Tycker det låter så typiskt livetagning att man hör rummets storlek Sången låter längre från micen än gitarren. Hur har du micat upp?

equality:
Det här hade jag tagit in en extra bira för och stannat och lyssnat. Inspelad med Zoom alltså? Inte hört låten eller låtmakaren förut. Är det du som sjunger? Jättebra! Inlevelse och feeling. Heller inget fel på lägereldar.

mahan:

--- Citat från: Wernborg skrivet 04.05.2008, 13:48:23 --- Ensam halvkass/halvbra manlig sångare med gitarr är ju det per definition liksom.  :D

--- Slut citat ---

oupps... du glömde nämna att det är lirat med en halvbra gura och med halvbra motivation och en halvbra mixning åt en jäkla massa halvbra lyssnare!
so come on Wernis, varför denna halverande inställning ffrån din sida....

Börjar nästan tänka att jag gjort en halvbra kommentar tidigare,  men så är ju inte fallet!'
Ta tillvara all positiv kommentering utan att ödmmjuka dig, alla inläggen talar om för dig............ you are good! :)

Kjör hårt Wernis, vi menar det vi skriver, tro et eller ej! :)

h.  johan

david.roennlund:
Tjaba wernis ;)

Har inte hört orginalet(tänker inte det heller  :P) , denna verre är shysst iaf!

Utan att ha hört orginalet så anser jag att du har skönt interpretation av stycket.

känns lite instängt i ljudbilden... fast bara lite.... mest på guran. skulle önska att du öppnade upp lite i de högre frekvenskerna !

//

freddy:
Cool version. Håller nog med David om guran. Men annars är det bara att lovorda detta. Bra sång och bra gitarrspel, riktigt snyggt utfört.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion