Forum > Demolåtar
Wernborg - Rosemary
Emulator:
Ja, riktigt bra tycker jag. Sången framförallt, -gitarren är man ju lite bortskämd med kvalisorten på.
Bara du inte går och blir en sån där odräglig gitarrsnubbe som skall ta fram eländet och skråla hotel california, rising sun och uggla-sovers i tid och otid :ph34r:
OT. testa stående sång. works wonder dä me.
Wernborg:
--- Citat från: jay thomas skrivet 27.04.2008, 21:45:54 ---Gillar Lennys mer rockrökiga låtar men denna är inte heller fy skam! Fin tolkning, väldigt mysig. :)
Tummen upp från snickarn!
--- Slut citat ---
Tackar. :D
--- Citat från: Plinka ---Hej! Skitsnyggt! Låter helt färdigt!
--- Slut citat ---
Åh. Helt färdig alltså. Tack.
--- Citat från: Larsson ---låter mysigt,särskilt nu när man vet att det är live and direkt..
men framför allt är det en befrielse att få höra en mickad takamine..
den tidigare linade inspelningen gjorde inte gitarren rättvisa får jag bekräftat med den här inspelningen!
/Larsson
--- Slut citat ---
Javisst låter den bättre så här. Zoomen var ett skojigt köp.
--- Citat från: Emulator ---Ja, riktigt bra tycker jag. Sången framförallt, -gitarren är man ju lite bortskämd med kvalisorten på.
Bara du inte går och blir en sån där odräglig gitarrsnubbe som skall ta fram eländet och skråla hotel california, rising sun och uggla-sovers i tid och otid
OT. testa stående sång. works wonder dä me.
--- Slut citat ---
Tack. Men... vänta nu.... du tror jag sjunger ÄNNU bättre om jag ställer mig upp :lol: :lol:
Är jag inte en odräglig gitarrsnubbe redan? :unsure: Nädå, ingen risk. Jag är nog världens sämsta entertainer, med tanke på att jag aldrig kan lära mig en text. Nån gen som saknas tror jag. Som när nån säger: "du kan väl spela nåt..." Jotack kan jag väl, vad tror du om tränar lite mixolydiska riff. Eller kanske hittar på en ny låt här framför brasan. Hotel Cali... vad hette den sadu?
SYNTH:
Riktigt skön låt så här på nattkvisten! :)
Yllet:
Jättefint ackesound, sången är jag inte överförtjust i även om det är rätt nice på sina ställen när du tar i. Det blir lite för mycket killen-med-gitarren-framför-lägerelden för min smak :)
Bra jobb i alla fall.
Wernborg:
--- Citat från: SYNTH skrivet 03.05.2008, 02:39:58 ---Riktigt skön låt så här på nattkvisten! :)
--- Slut citat ---
:D Skickar en tanke till Lenny också.
--- Citat från: Yllet ---Jättefint ackesound, sången är jag inte överförtjust i även om det är rätt nice på sina ställen när du tar i. Det blir lite för mycket killen-med-gitarren-framför-lägerelden för min smak
Bra jobb i alla fall.
--- Slut citat ---
Visst är det killen framför lägerelden. Ensam halvkass/halvbra manlig sångare med gitarr är ju det per definition liksom. :D
Tack för lyssning.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida