Forum > Färdiga produktioner
JT&Marr -Fiilinkin
jay thomas:
--- Citat från: Emulator skrivet 27.04.2008, 01:22:52 ---från hjärtat: leadsyntharna låter verkligen riktigt bedrövligt illa. DEt ambienta som senare tar äver är dock mästerligt. RIKTIGT bra. synd bara att leaden i början försöker ta ihjäl allt intresse för låten :D
Ta bort det vassa och behåll det snygga..........
mhycket bra jobb med den biten ;)
t
--- Slut citat ---
Emulator, från hjärtat är bra, mycket bra! :) Själv gillade jag det lite lökiga, kvackljudet men det kanske går bort.
Tackar och bockar för lyssning och omdöme! :)
Wernborg:
Syntpaden är grymt vacker. Speciellt pitchbendglidningen i mitten där.
Ankan låter sjuk och otajt. Ta bort. Ersätt med envelopefiltrerat elgitarr.
Basen är effektiv. Gillar att den ligger kvar i samma figur.
Om inte ankan kommit in och joddlat sönder så hade det funkat till vilken avslappningsövning som helst.
jay thomas:
--- Citat från: Wernborg skrivet 27.04.2008, 23:19:55 ---Syntpaden är grymt vacker. Speciellt pitchbendglidningen i mitten där.
Om inte ankan kommit in och joddlat sönder så hade det funkat till vilken avslappningsövning som helst.
--- Slut citat ---
Dank U Wernborg! :)
Det verkar nog som om "Kalle" får lägga sig i hyllan igen. Gitarrförslaget är bra, ska träna lite och då så. ;) Dock vill jag nog behålla ankfiguren men med något annat ljud som är betydligt softare, får kolla vad jag har i skafferiet.
BTW alla ljud kommer från Kore Player utom den mjukare leaden som kommer från Minimogue VA och trummorna som är GA.
Dividend:
--- Citat från: jay thomas skrivet 28.04.2008, 09:01:23 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 27.04.2008, 23:19:55 ---Syntpaden är grymt vacker. Speciellt pitchbendglidningen i mitten där.
--- Slut citat ---
Dank U Wernborg! :)
Det verkar nog som om "Kalle" får lägga sig i hyllan igen. Gitarrförslaget är bra, ska träna lite och då så. ;) Dock vill jag nog behålla ankfiguren men med något annat ljud som är betydligt softare, får kolla vad jag har i skafferiet.
BTW alla ljud kommer från Kore Player utom den mjukare leaden som kommer från Minimogue VA och trummorna som är GA.
--- Slut citat ---
Gillade iofs Kalle Anka, men ljudet uppmuntrar nästan till nån extra stämma, kanske t o m rap då som jag skämtsamt föreslog ovan ;)
jay thomas:
Rapidén är inte dum alls! :) Dock måste jag ragga tag i någon rappare än jag när det gäller text och rapp. ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida