Forum > Färdiga produktioner
Yllet - A place to call home
Wernborg:
Läste kommentarerna innan jag lyssnade, och ändå märkte jag inte att det skulle vara några konstiga ackordföljder. Var tvungen att "spola" tillbaka och kolla. I pop dom senaste 40 åren så är det ju ett av dom allra vanliga sätten att ta sig från D till G. Kanske att du ligger något lågt i register i dimackordet på nåt instrument, och att det är det som stör. Inte mig i alla fall.
Bra låt och skitbra arr. Jag vill också ha en trasigare orgel. Sånt är skoj. Skav är bra.
mahan:
Tjau.....
Jaaaha då e det efter flere tiottals års efterfrågan bara Mahan som stör sig av dimmet,
bör digrast om ursäkt, önskar alla lycka till med låtarna innehållandde dim omm ursäkt.
Måste ju bara lämna såna emellan inför kommande strapatser, icke störa sig av dylika ying.
Och för att inte måla mig helt svart... låten i sin helhet är fortfarande skitsnygg! :)
mahan:
--- Citat från: mahan skrivet 27.04.2008, 02:19:05 ---Tjau.....
Jaaaha då e det efter flere tiottals års efterfrågan så e bara Mahan som stör sig av dimmet,
bör digrast om ursäkt, önskar alla lycka till med låtarna innehållandde dim omm ursäkt.
Måste ju bara lämna såna emellan inför kommande strapatser, icke störa sig av dylika ying.
Och för att inte måla mig helt svart... låten i sin helhet är fortfarande skitsnygg! :)
--- Slut citat ---
Jaha, och så kan han inte använda sig av ändringar av trådarna den Mahan...... skjut him! Sorry!
Wernborg:
--- Citat från: mahan skrivet 27.04.2008, 02:19:05 ---Tjau.....
Jaaaha då e det efter flere tiottals års efterfrågan bara Mahan som stör sig av dimmet,
--- Slut citat ---
Virre?
:D
stajo:
Skönt med en låt utan stråk B)
Tycker nog ändå att orgeln är aningens stark. Dränker lite den fina fina tonen i din röst.
Trodde först att jag skulle uppfatta låten lite tråkig men ändrade mig på andra lyssningen. Jag tror ändå att man skall vara uppåt för att lyssna på denna och då blir den kanon. Om jag redan är nedstämd så börjar jag nog gråta :).
En fin låt kort och gott.
/Staffan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida