Forum > Färdiga produktioner

mahan - BOOGIE WOOGIE

<< < (15/19) > >>

IKEN:
Bra tryck i trummorna,basen känns liiite låg dock (jag hör inte vad som spelas),fast,jag är basfreak,det har du nog fattat.lite mer nivå på basen vore nice i alla fall........
sång,trums,guror känns bra nu när säkringarna håller.... :rolleyes:
PASSA ER FÖR STORA SLUTSTEG MED RIKTIGT FETA STRÖMFÖRSÖRJNINGAR........... :lol:
Och inget larv från min sida,de är stora,och den här låten är.......Kanon!!! :D
Keep it up!!

max:
yeah! nu svänger det bra Johan!
gillar gitarren som spelar lite off-beat i verserna och trumspelet. bra sång och den sitter bra i mixen tycker jag.
munspelet höjer låten tycker jag, riktigt bra jobb HM!

Bra jobbat båda!

mahan:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 06.05.2008, 20:53:54 ---Nähäää..jo men kanske..näähäää..det låter inget..
länken funkar inte...
Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Shit Micael! Tråkigt när det strular :angry:
Har nog lagt upp låten som jag brukar, kollade just att den funkar för mig, testa på nyt lite senare :)

Don´t give up man, vet ju vad du sysslar med för tillfället...hoppas allt fixar sig i Boden!

h.  johan

mahan:

--- Citat från: IKEN skrivet 06.05.2008, 22:19:58 --- :angry: :ph34r: :huh: faan,nu har jag blåst 2st 10a säkringar när slutstegen slås på.Fattar noll,visst 100w klass A,stora strömförsörjningar (varje slutsteg har 1st 800va+ 80va ringkärnetrafo+ 250.000 uf +60.000 uf till sitt förfogande)men det har inte hänt förut......
nå,testar igen,har 4 säkringar kvar....... :P

--- Slut citat ---

Jisses IKEN,
har du kollat att du inte mörklagt hela omgivingen... grymma greijer och fadderullor du anskaffat, hoppas elverket orkar med! :lol: :D

Kul att det ordnade med lyssning till slut, basen ska jag kolla så att det hörs vad man spelar, bra point basfreaken!
TAckar för lyssning och kanon uttalandet!, värmer! :)

Kör försiktigt, pst..kopparspik håller bättre om säkringarna mot förmodan tar slut... ;)

h.  johan

mahan:

--- Citat från: max skrivet 06.05.2008, 22:32:34 ---yeah! nu svänger det bra Johan!
gillar gitarren som spelar lite off-beat i verserna och trumspelet. bra sång och den sitter bra i mixen tycker jag.
munspelet höjer låten tycker jag, riktigt bra jobb HM!
Bra jobbat båda!

--- Slut citat ---

Okei Max!
Vi tackar och suger in berömet, kul när det når gillningsgränsen!
Kul att du märker off-beaten.. :)

återkommer!

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion