Forum > Demolåtar

funky monk: Orange Funk

<< < (5/5)

equality:
 :lol:

Hellpig:
Lovande låt lagom lojt funkig så därna... whaguran känns lite väl fladdrig i stereo dock. Utan sång är det svårt att säga så mycket tycker jag, sången lyfter ju (oftast) en låt. Hade gillat lite elakare trummor men man använder ju det som man har tillhanda, right? Så ta inte får hårt på det! :) Något mer instrument i rätt läggning hade nog kunnat tillföra låten en del. Kanske en fetinghammond? Annars är det överlag bra jobbat, vårt att fortsätta för att få det färdigt.

funky monk:

--- Citat från: Hellpig skrivet 04.04.2007, 11:13:36 ---Lovande låt lagom lojt funkig så därna... whaguran känns lite väl fladdrig i stereo dock. Utan sång är det svårt att säga så mycket tycker jag, sången lyfter ju (oftast) en låt. Hade gillat lite elakare trummor men man använder ju det som man har tillhanda, right? Så ta inte får hårt på det! :) Något mer instrument i rätt läggning hade nog kunnat tillföra låten en del. Kanske en fetinghammond? Annars är det överlag bra jobbat, vårt att fortsätta för att få det färdigt.

--- Slut citat ---

tack, tänkte lägga på lite smågrejer efter att sången har kommit på. Tror att det kommer att göra det där lilla extra.

mvh

Dividend:

--- Citera ---tack, tänkte lägga på lite smågrejer efter att sången har kommit på. Tror att det kommer att göra det där lilla extra.

--- Slut citat ---

det är jättebra material ju. På med sång nu innan jag vrider nacken av en kines!!!  :angry:

funky monk:
Ett samarbete är på gång  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion