Forum > Färdiga produktioner

Chris Michols - The Long Road

<< < (4/5) > >>

Markus Broberg:
Det här gillar jag grymt mycket:)
Jävla bra röst, akkegurorna niciga och hela skiten luktar sommar:), För mig är väl album som årstider.

aoly:

--- Citat från: lonewind skrivet 08.05.2008, 23:59:59 ---
--- Citat från: aoly skrivet 06.05.2008, 05:50:44 ---Drog ner denna en gång för länge sen. En låt fastnade, hårt; Differences.
Det är enligt mig en sån låt som bara kan bli sämre om man går och fipplar med nivåer och whatnot. Bara så du vet. Don't touch!

--- Slut citat ---

Så den är sämre nu än förut? Eller är jag bakom flötet?
/Chris

--- Slut citat ---
Har faktiskt inte lyssnat på den nya, men mycket av det jag gillar med låten är just hur den låter.
Perfekt ljudbild till en sån låt! (Dvs den gamla)

Jag kanske gjorde ett förhastat uttalande, ska lyssna på den nya när tid finnes. Troligtvis under min lediga vecka.
Men oavsett: en riktig hitlåt i mina öron! :D

Eddi:
Den här skulle jag vilja lyssna på men det går ju liksom inte :huh:

lonewind:

--- Citat från: Eddi skrivet 10.11.2018, 02:51:17 ---Den här skulle jag vilja lyssna på men det går ju liksom inte :huh:

--- Slut citat ---
Oj!
Det måste vi ju ordna. Ska se var jag kan göra den tillgänglig. Har inte hängt med riktigt de senaste tio åren  :)

lonewind:

--- Citat från: Eddi skrivet 10.11.2018, 02:51:17 ---Den här skulle jag vilja lyssna på men det går ju liksom inte :huh:

--- Slut citat ---

Det tog mig en stund, ber om ursäkt för det.
https://www.dropbox.com/s/q1htcu2qszbxof3/Chris%20Michols%20-%20The%20Long%20Road%20%5BMp3%20-%20320kbps%5D.zip?dl=0

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion