Forum > Demolåtar

SoundSlope - Simple City

<< < (2/3) > >>

jay thomas:

--- Citat från: MaxB skrivet 24.04.2008, 18:02:25 ---Jag tycker gura-ljudet är skönt på den här inspelningen. Lite trevande är det långa partier men det är en "ongoing process" det här.
Tack för att du bjuder på dina landskap!

Mer och mer känns det som att jag skulle vilja prova på samprojekt med dina fina ljudlandskap men jag törs knappt säga det, eftersom jag inte hinner med min egna projekten ens.

--- Slut citat ---

Tack MaxB!  :) Visst är det en process, därav beteckning rökigt jam.  ;) Du är välkommen till den ambienta världen på ön men vi får nog avsluta resp. projekt först.

--- Citat från: IKEN skrivet 24.04.2008, 21:51:30 ---Skönt att du är så produktiv,jag har ingen som helst lust att göra musik nu...... :blink:
Vill hellre vara ute,eller bara sitta och spela till något trumkomp.Ljuset ute lockar och drar,att
sitta inomhus är skitråkigt......
skönt stycke,lite småmissar på gitarren,inget som drar ner,det är bara sån't som händer.... ;)
Jag kommer nog inte att börja på nått innan hösten. :P

--- Slut citat ---

Tack Iken.  :)
Kul att du tycker att jag är produktiv, har knappt rört instrumenten i närmare två-tre veckor...  :o Nja, fingrarna och örat måste hållas i trim annars är åtminstone min startsträcka väldigt lång!

Emulator:
detta låter riktigt bra.hur pårökt ochsjuttital det än må vara.

låten lyckas behålla mit intressen under hela sin längd :) bra!

jay thomas:
Danke Schön Emulator!  :)

Får se om jag hitt på nå' mer med den.  ;)

Plinka:
Hejsan!
Ja...om du jobbar lite mer med gurorna så tror jag den kan bli störtskön lyssning! Den låga gitarren- är den distad? Låter som blandning av dist o att det spricker?!  :)

jay thomas:
Tack igen plinka!  :)

Låten får nog vila lite, var ett ögonblicksverk men den kan utvecklas!  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion