Forum > Färdiga produktioner
mahan - SWEET DEJA WU
mahan:
--- Citat från: oBBa skrivet 18.04.2008, 08:50:03 ---Good old hådrock!!! Minnen från förr kommer till en som ett brev på posten, moppemustage och väggarna fulla av diverse olika hårdrocksposters.....
Låten är ju svinbra och sången i framförallt versen är grym. Ref sitter där den ska....ja vad ska man säga... 1 flaska whiskey och 12 öl....står jag upp då så är jag nöjd ;).
--- Slut citat ---
Tackar för värmande inlägg oBBa! :)
Visst e det härligt med vintage, och när den får så gott bemötande så kanske det kommer fler..who knows ;)
TAckar för lyssning o comment!
h. johan
mahan:
--- Citat från: tsmalmbe skrivet 18.04.2008, 08:56:05 ---Kan denna nu kombineras med den andra tråden?
--- Slut citat ---
Ja tack, kul om det går att kombinera, vet int hur tusan jag lyckades strula till det hela.. :rolleyes:
Marruschkka:
Härligt 70-tal...och läckra gitarrer...skönt groove :D
En liten fråga bara: Vart tog låten "Strange" vägen....hittar inte den...*imzy vimzy*?
Denna låten:Skitbra ;)
/Marr
Plinka:
Heeej!
De tunga gitarrerna diggar jag med! Härligt rivig röst på sången med!
Vad sa du nu... whisky och öl... är det receptet? Hmmm... för förra helgen när jag o gubben gick loss på vinflaskorna här så blev det... hysteriskt galen gospelkväll! :wacko:
mahan:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 18.04.2008, 20:31:14 ---Härligt 70-tal...och läckra gitarrer...skönt groove :D
En liten fråga bara: Vart tog låten "Strange" vägen....hittar inte den...*imzy vimzy*?
Denna låten:Skitbra ;)
/Marr
--- Slut citat ---
Muchos Gratias Maria!
Oj va skönt att det sitter, sporrar till flere låtar!
Hoppas du hittar "strange", visade min dåliga kunskap genom att inte lyckas med "flyttningfen".
Tack för värmande kommentar Maria :)!
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida