Forum > Färdiga produktioner

Dividend - Birds and Bees

<< < (2/8) > >>

Memphis:
Jag började också med att sätta på den.. :ph34r: (haha, gillade bara Wernborgs skämt väldigt..  :D)

Det börjar fint med stråkarna. Men vid 130 kommer det in ett piano som inte alls passade in.. men blev bättre när det flöt in mer vid mitten av låten.  Sedan går det vidare och låter bra.. men så vid 315 så kommer pianot med några toner och byter helt tonart medan det andra ligger kvar..  :ph34r: men det hoppar som tur är tillbaka med en gång.. sedan mot slutet så byggs det upp.. låter bra men det blir distortion (kan vara mina högtalare iofs) när pianot har sin hoppande del, vilken också var lite skum... slutet är fint men förstörs av hornets/basunets ton som avslutar med en falsk ton som inte alls tillhör tonarten..  :blink:

Jag var tvungen att säga precis som jag tyckte vilket förhoppningsvis var därför du visade lade upp den här..  ;) Men annars var det bra iaf Per! :)

Härligt med mer musik.

Mvh

Memphis

Dividend:

--- Citat från: Memphis skrivet 17.04.2008, 00:21:51 ---Jag började också med att sätta på den.. :ph34r: (haha, gillade bara Wernborgs skämt väldigt..  :D)

Det börjar fint med stråkarna. Men vid 130 kommer det in ett piano som inte alls passade in.. men blev bättre när det flöt in mer vid mitten av låten.  Sedan går det vidare och låter bra.. men så vid 315 så kommer pianot med några toner och byter helt tonart medan det andra ligger kvar..  :ph34r: men det hoppar som tur är tillbaka med en gång.. sedan mot slutet så byggs det upp.. låter bra men det blir distortion (kan vara mina högtalare iofs) när pianot har sin hoppande del, vilken också var lite skum... slutet är fint men förstörs av hornets/basunets ton som avslutar med en falsk ton som inte alls tillhör tonarten..  :blink:

Jag var tvungen att säga precis som jag tyckte vilket förhoppningsvis var därför du visade lade upp den här..  ;) Men annars var det bra iaf Per! :)

Härligt med mer musik.

--- Slut citat ---

Det är jag som är skadad ikväll :) Slutet blev inte så bra när heller, humm humm, och så falsk not.... Detta skall fixas!

Memphis:
Haha, skadad?  :P Nej, ibland blir det inte alltid rätt, så är det för alla. Fixa till det så kommer det mycket bättre, tycker jag.

Orkestermusik for the world!  :P

/Memphis

Emulator:
ja. vad säga. RIKTIGT jävla bra!

Några toner på pianot som möjligen låter lite lustigt första varvet -de lät mindre utstickande andra. så blev det snarare et lagom utstick.

OCH!  dissonansen på slutet...vet inte om du ska ändra där....den känns riktigt....bra. lixom.  avsluta allt det drömska och mysiga med en liten varning.

antingen distar in mp3a när pianot fläskar på..eller så är det dags för mig at byta lurar ...

Bugar mig, detta va kalas.

Wernborg:

--- Citat från: Dividend skrivet 17.04.2008, 00:33:38 ---...och så falsk not.... Detta skall fixas!

--- Slut citat ---

Nä låt bli det.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion