Forum > Färdiga produktioner
Dividend - Birds and Bees
Dividend:
JAg skall se vad jag kan få ihop :)
Tack för utförlig kommentar. Jag är nästan lite rädd att ta bort falskingarna, så kvaliteten kanske sjunker i mina öron! :D
MEn jag skall se vad jag kan göra
Dividend:
NY MIX: HAr försökt justera orkester så den låter mer realistisk. Inte tagit bort nån falsk not än ur kompositionen :D (Jo rensat bort basarna, de var helt meningslösa) Måste fundera lite till vilka som har ett syfte och vilka som är hjärnsläpp :D
Men tycker det är bättre flyt nu på det mesta.
Tacksam för all respons...
SKall också lyda era råd ovan, (vad gäller det mesta), men mest suttit med mixen nu. :)
Light Head:
Vid 1.32 eller liknande,, är det hjärnsläpp eller genialiskt?
Måste lyssna på detta hemma, för den i min dator inbyggda mono-högtalare ger inte musiken det utrymme som krävs och behövs.
Om man är ensam på kontoret, får man ta lite extra rast här å där då? För att sticka bort till kiosken och köpa lite godis? Eller för att bara dra ut på stan och göra något annat?
(Jag har sååå tråkigt! Hoppades att lite KR och musik från Dividend skulle få min dag mer meninsgfull, men blev så jäkla besviken på ljudet i min dator!!)
Men känner fortfarande att avslutningen är jäkligt bra i detta stycke!!
Dividend:
--- Citat från: Light Head skrivet 06.07.2009, 11:11:09 ---Vid 1.32 eller liknande,, är det hjärnsläpp eller genialiskt?
Måste lyssna på detta hemma, för den i min dator inbyggda mono-högtalare ger inte musiken det utrymme som krävs och behövs.
Om man är ensam på kontoret, får man ta lite extra rast här å där då? För att sticka bort till kiosken och köpa lite godis? Eller för att bara dra ut på stan och göra något annat?
Jag har sååå tråkigt! Hoppades att lite KR och musik från Dividend skulle få min dag mer meninsgfull, men blev så jäkla besviken på ljudet i min dator!!
--- Slut citat ---
Tack för intressant kommentar :) och välkommen åter.
Du får säga upp dig och sitta och lyssna KR-musik hela dagarna istället :D
equality:
Nu har du sytt ihop övergångarna bättre. "Störtonen" ligger nu vid 04:54. Har du tagit bort 9 sek?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida