Forum > Färdiga produktioner
EMU+MARR+HELLPIG: Märk Hur vår skugga (Hellpig Horror mix)
Emulator:
tack för vänliga ord cykeln.
läste på mig lite om den trevliga saltpeterfabrik (va de va?) som man tvingade fattiga kvinnor att arbeta vid..hårt och tungt. Tänkte lite att det hårda livet skulle reklekteras i versionen... men som du säger då går vemodet och sorgen bort, och kanske ersätts med maktlöshet och ilska?
Vi skall fortsätta lite till med denna, just nu går allt väldigt trögt bara :ph34r:
Återigen, tack för ord, och lyssning :)
Eddi:
Nu har det hänt saker sedan jag lyssnade sist - känns som om ni är hemma faktiskt - bra jobbat.
Eko
Emulator:
En får tacke :)
Tror nog att den behöver lite mera fläsk i basen...och lite mer småfix!
tack för lyssningen :)
Larsson:
denna tolkning gillar jag sk-tamycket..
början är riktigt mollig & ödesmättad
mycket domedags feeling över orgel ljudet..
sedan växer låten vidare, då försvinner lite av den känslan..
sedan kommer heltplötsligt "du har vunnit en ny merca CLK(need for speed -gammalt dataspel)" vid 4 min ca..
det känns inte helt på sin plats enligt mig..men det är snyggt ihop sytt
& återvänder till (refrängen) utan att skära sig..
men.. jag gillar denna som sagt..allra mest början..
och marrs röst..shit vad bra ..så mycket personlighet..inte många som kan planka dig i första taget tror jag nog!
ställer mig lite frågande till dataspels partiet..men i övrigt:
gott jobbat folks
:)
mahan:
Tjou EMUMARRHELL!
Eftersom detta fortfarande ligger på halvfärdiga sidan så vågar jag mig på en kritisk kommentar:
HAr ju kommenterat detta tidigare, men nu efter några nya lyssningar vågar jag väl hämta mina kanske lite kritiska kommenter till tråden.
Eller egentligen e det inga problem annat än med trummorna, inte ens på deras sound utan nivån helt enkelt. Trummorna är helt enkelt för utstickande nu, tar livet av både Marr och det fint arrade kompet, OK? :rolleyes:
Fin låt annars....
Sådeessåå! :P
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida