Forum > Färdiga produktioner
EMU+MARR+HELLPIG: Märk Hur vår skugga (Hellpig Horror mix)
jonnerstone:
Jodå flickvännen gillade det också :) Och då är hon ändå väldigt konservativ vad det gäller den här typen av låtar. Är det inte Cornelis eller nån annan aktad trubadur som tolkar det så brukar det inte gå hem. Så det är nog det bästa betyget ni kan få av dom alla :P
Gött jobbat
Emulator:
jonnerstone, det låter härligt :D
david: hm. får fundera ut någon övergång till breaket....tack för input! och kul att det uplevs som lite luftigt. det har rasslat igenom en o annan trumma...
tack bägge för lyssning :)
johan s:
ojojoj nu håller ju jag thåström som den störste vi nånsin haft...ja precis högre en gessle*S*
men detta var riktigt bra underbart
comen on lets rock
Åsa:
Tur att jag är så storsint att jag kan erkänna att jag har fel ibland :D
Det här är ju riktigt riktigt bra nu! Mörkt och dramatiskt och riktigt uppfriskande ;) Trummorna som kommer in 1.45 ligger för högt tycker jag, där överröstas marruschkka och det vill vi ju inte :)
Kul att höra!
Emulator:
--- Citat från: johan s skrivet 20.04.2008, 19:27:18 ---ojojoj nu håller ju jag thåström som den störste vi nånsin haft...ja precis högre en gessle*S*
men detta var riktigt bra underbart
comen on lets rock
--- Slut citat ---
ja, thåströms version av denna sitter inbränd i märgen på mig också! :)
tack för lyssning och kommentar!
--- Citat från: Åsa skrivet 20.04.2008, 19:35:11 ---Tur att jag är så storsint att jag kan erkänna att jag har fel ibland :D
Det här är ju riktigt riktigt bra nu! Mörkt och dramatiskt och riktigt uppfriskande ;) Trummorna som kommer in 1.45 ligger för högt tycker jag, där överröstas marruschkka och det vill vi ju inte :)
Kul att höra!
--- Slut citat ---
haha, hade du fel åsa`? :rolleyes:
Mörkt, dramatiskt och uppfriskande. :D snyggt!
Skall se om jag inte kan försöka bena lite i allt så det för vara bombastiskt och öronbedövande utan att överrösta marre...
tack åsa!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida