Forum > Demolåtar
mahan - On The Slow Side.mp3
karl:
I mina öron känns hela ljudbilden väldigt komprimerad i synnerhet trummorna och bas...softa så kommer allt till sin rätt.... B) annars är melodin ok men kompet i mina öron får lite av dansbandsfeelingen och det är inte sommar för mig...men allt träffar alla olika...gillar synthsolot dock...kalas :rolleyes: :rolleyes: / karl
mahan:
Jawåhl!
Hela låten e gjord 2004 på synthbasis. Men efter alla goda kommentarer och ideér ska jag försöka lägga upp den på nytt, akustiskt o med "riktiga" instrument ;)
Harmonica mike:
Tjena Mahan.
Schysst liten dänga detta.Jag kan lira lite munspel om du vill,så kommer du en bit på vägen mot riktiga instrument.Men inte på hela dragspels prylen,då blir det för mycket.
Try me,you got nothing to loose..
Mvh
Harmonica mike
mahan:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 23.03.2007, 11:23:58 ---Tjena Mahan.
Schysst liten dänga detta.Jag kan lira lite munspel om du vill,så kommer du en bit på vägen mot riktiga instrument.Men inte på hela dragspels prylen,då blir det för mycket.
Try me,you got nothing to loose..
Mvh
Harmonica mike
--- Slut citat ---
Tackar Micael!
Härligt att vi har ett liv efter allt "karmande" :P
Munspel sku vara toppen, berätta bara för en nykomling hur man går till väga. Jag ska förstås först göra bottnen och hela kompet klart men sen... Mp3 eller Cubas-file eller ?
Harmonica mike:
Drog ett pm med lite smått och gott.. :D
Mvh
Micael
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida