Forum > Färdiga produktioner
Stajo, Johan & Åsa - Nu är himlen blå
Harmonica mike:
Tjena boys.
Stor skillnad på sången,så här ville jag höra den - mycket snyggt jobbat Johan!
Tycker att det låter bra,den har växt flera kilometer nu - grymt jobbat båda.
Återkommer i morgon om jag hör nåt skumt i mixen,lite slut i öronen..Vi har spelat in idag och jag har mixat så öronen är inte att lita på just nu.
Skitfin låt detta!
Mvh
Micael
johan s:
oj oj får väl tacka igen då för alla som lyssnar o faktiskt hör en förbättring*S*
fan ska man behöva vara nykter i framtiden nu då hoppas inte det*L*
bara en stämma eller nåt som fattas nu sen har du gjort en kanonlåt stajo
vi får ta o leta upp någon rock n rollare i framtiden oxå så jag inte blir helt smörig*asg*
stajo:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 23.04.2008, 00:31:44 ---Tjena boys.
Stor skillnad på sången,så här ville jag höra den - mycket snyggt jobbat Johan!
Tycker att det låter bra,den har växt flera kilometer nu - grymt jobbat båda.
Återkommer i morgon om jag hör nåt skumt i mixen,lite slut i öronen..Vi har spelat in idag och jag har mixat så öronen är inte att lita på just nu.
Skitfin låt detta!
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Tjena Micael!
Du får återkomma idag för nu har vi fått med Åsa på lite kör och jag hoppas du tycker den har vuxit någon kilometer till ;).
Kul att du gillar låten och tack för alla tips och kommentarer. Ibland hör man inte förrän någon pekar på det.
Jag blev själv väldigt nöjd med kören. Den gav verkligen låten en extra skjuts i mina öron. Ja och sedan är kören mkt trevlig också :).
Nu har vi väl ändå fått in det mesta som önskats i kommentarerna :D, är ni nöjda nu ;)
Bump
Åsa:
Uppdrag slutfört! Det var ju hur roligt som helst att sjunga stämmor till den här låten! Hoppas det gillas :)
/hörde precis nåt ljud vid 01.07 som nog inte ska vara där..?
Dividend:
Kort comment bara:
Åsa-kören funkar jättebra till låten. Börjat vänja mig vid mjukis-trummorna också ;) Kanske skulle hon höjas litegrann, men så är det ju en kör...
Men visst kan en kör ligga högre än så här, t ex hos bob marley... ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida