Forum > Färdiga produktioner

Stajo, Johan & Åsa - Nu är himlen blå

<< < (7/15) > >>

johan s:
tjolahoppla tackar för alla som lyssnar o lämnar kommentarer o nu när mit "ego"lugnat sig*L* så hör ju jag oxå att jag glider på ett jävligt konstigt sätt ...hm..kan det vara vårens ankomst eller kan det vara för mycket bira ....vem vet.har snackat med stajo om detta o vi ska göra ett nytt försök o se om det blir bättre eller sämre.....på återseende

Åsa:

--- Citat från: johan s skrivet 17.04.2008, 22:24:09 ---tjolahoppla tackar för alla som lyssnar o lämnar kommentarer o nu när mit "ego"lugnat sig*L* så hör ju jag oxå att jag glider på ett jävligt konstigt sätt ...hm..kan det vara vårens ankomst eller kan det vara för mycket bira ....vem vet.har snackat med stajo om detta o vi ska göra ett nytt försök o se om det blir bättre eller sämre.....på återseende

--- Slut citat ---

Tjenare! Sjung så mjukt och fint som du gör i Always in my mind så blir det klockrent  :) Tycker iaf jag!

/Åsa

johan s:
hm kommer ingen andra version snart*S*

stajo:

--- Citat från: johan s skrivet 22.04.2008, 19:12:25 ---hm kommer ingen andra version snart *S*

--- Slut citat ---

Jorå ;)... Ingen stämma ännu dock, skall vi ha det?

Ny version alltså, drog ner overhead micken på trummorna och lite på pukorna, ökade basen lite, la på en plugg på gitarren + lite eq.
Ja och så sjöng johan om och försökte göra det lite rakare...
Förbättring?

stajo:

--- Citat från: mahan skrivet 17.04.2008, 21:34:29 ---Tjou Stajo!

Jäkkelens fin stämning i denna låt, den ligger ju på färdiga så jag antar att det inte kommer att möbleras så mycket mer med den.
Men som så många påpekat tidigare så måste jag instämma i trumklagokören. ;) Trummorna bara låter skramliga och roomiga i det annars snygga piano/stråk arret. Åtmintåne måste volymen ner på dom ordentligt.

Låten som helhet gillas! :)

h.  johan

--- Slut citat ---

Tjenix

Gott att du gillar stämningen i låten :), ny version uppe nu där jag bl a sänkt volymen på trummorna...
kanske bättre?
Tack för komments!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion