Forum > Färdiga produktioner

Ellen - Me and you

<< < (2/2)

Aettan:
Jag gillar det, som man säger "det fanns inga ben i den du". Det är bra helt enkelt och så jäkla långt borta från ett "riktigt" släpp är det väl ändå inte soundmässigt tycker inte jag i alla fall. Lycka till med den här.

Lådan:
Ännu en Ellen låt.
Denna gång låter sången bättre faktist.
Hur går dret för henne föresten?

perrra:

--- Citat från: Lådan skrivet 09.04.2008, 21:17:39 ---Ännu en Ellen låt.
Denna gång låter sången bättre faktist.
Hur går dret för henne föresten?

--- Slut citat ---

Tjao... Kul att du gillar det !

Det är många spår lagda i denna låten, och några tycker det låter "ointressant" och "utan känsla" .. men jag försöker förklara att såhär låter Ellen, så är det bara :)

Jag gillar låten jättemkt också!

TACK!

1up:
:D

Skön sommarhit! :)

Myskramas en sen och varm sommarnatt...mmm...jag för mina händer över din ljuva hals...

...med min elgura.

Gillar för övrigt tightheten och den betryggande låtstrukturen. Bra progression. Läckert Djonas-lir!
Skulle det vara något så lägg gärna till något något litet utfyllande till första versen i bakgrunden.  En svag pad eller nått.

perrra:

--- Citat från: 1up skrivet 10.04.2008, 01:26:29 ---:D

Skön sommarhit! :)

Myskramas en sen och varm sommarnatt...mmm...jag för mina händer över din ljuva hals...

...med min elgura.

Gillar för övrigt tightheten och den betryggande låtstrukturen. Bra progression. Läckert Djonas-lir!
Skulle det vara något så lägg gärna till något något litet utfyllande till första versen i bakgrunden.  En svag pad eller nått.

--- Slut citat ---

Tack för tipset och tack för jättehärlig kommentar ;)

Uppskattas!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion