Forum > Demolåtar
Cyp1up-Trance Cypedium
1up:
Ett nice samarbete med Cypedium! Gjord idag under några hektiska timmar!
Riktigt skön electrotrance med kul groove! Passar både den vane lyssnare som den kräsne. :)
Kom med förslag på låtstruktur & trycket i låten. Hjälp med mastering vore underbart!
Låten är ren som den är nu, ingen kompressor och nivåerna är säkert helt off. :D
www.aurells.com/div/cyp1up-trance%20cypedium-01.mp3
Mycket nöje!
Ps. Den som gissar rätt på vem som sjunger får en jordgubbsklubba! :P Ds.
Memphis:
Grym låt, kändes proffsigt. Behagligt att lyssna på fast det inte är min vanliga schanger. (Gud va skönt det var att stava det så!.. :P)
Mvh
/Memphis
Harmonica mike:
Tjena 1:up,7:up Push up eller vad man nu skall säga :lol:
Gissar på att du förstört Marruschkas sång i mixen av nån anledning..Jag gillar inte Kalle anka effekten på rösten.För visst är det hon som sjunger.Skippa sång effekten,vill höra detta med rent sångljud,lite reverb bara..Låten då,inte min genre. Men nånting i det hela tilltalar mig,fixa den bedrövliga sångeffekten och ge mig en chans till på låten,vem vet jag kanske blir såld på sånt här..
Klubban kan du skicka på posten,jag är högerhands lirare.Skynda dig innan isarna har smält här uppe.. :P :lol:
Mvh
Micael
jay thomas:
Kool grov! :)
Jag tycker att "Kalle Anka effekten" passar bra här men på ett par ställen skulle originalrösten också kunna komma in kanske?
Dividend:
Det är en patch i Vocal Forge! som sjunger! Gimme the banana! :)
Tyckte det var ovanligt innovativt och intressant att lyssna till för att vara "trance".
Mvh
PEr
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida