Forum > Färdiga produktioner

karl - Song to the frozen people

<< < (5/7) > >>

karl:
Stajo....kändes svårt att komma på ytterligare ett tema ( försökte) men ist blev det typ bara vers och brygga och beroende hur man ser det så saknar den en egentlig refräng...men som sagt det var svårt nog att få ihop den men det kan nog bidra till att den blir lite "slät" kul att du gillar "bryggan"   /  karl

1up...Ja, vilken låt?  B) hoppas det är liktydigt med att du gillar  :unsure: :huh: :rolleyes: ;)

Allt gott / karl

Emulator:
inte en av dina bättre låtar tycker jag. Däremot är det en jättebra pruduktion! jag tycker du och sara sjugner fantastiskt (ett av dina bättre sångspår tror jag?) och ni låter riktigt bra ihop.

snyggt proddat...ibland rä det värt att ta de där extra timmarna o fippla och vrida och vända på allt!

B)

karl:
Tnx EMU...jag ska nog skruva lika mycket på nya prylar i fortsättningen.... :// karl

Plinka:
Hej!
Det här var snyggt producerat och en jätteskön låt! Snygg sång med!

Fidden:
Skriver utan att tjuvläsa vad de andra skrivit, så ursäkta om jag feedbackar redan feedbakade saker :P

Bas och trumma måste komma fram, speciellt bas. Sången är väldigt dominant, och det gillar jag iofs, men den kanske skulle bak några snäpp?

Bra låt och kalassång. Arrangemanget gillar jag också, men tror det skulle bli bättre med tydligare rytm (dvs högre bas och på vissa ställen trumma, eller kanske lite subbas i baskaggen eller så för att krydda till det)
Är kanske liiiite skeptisk till det konstanta gitarrdrillandet, tror låten skulle vinna på att dämpa den biten lite och lägga lite mer fokus på gunget.

Nu tjuvkikar jag på vad de andra skrivit... nä det blev visst inte så mycket upprepning ändå.. förutom att jag upprepade mig själv då :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion