Forum > Demolåtar

DR + Marruschkka : Tech

<< < (9/14) > >>

david.roennlund:

--- Citat från: Dividend skrivet 16.04.2008, 15:36:37 ---Det är det ultimata Mördarens Motif, i en psykologisk thriller, när man ser vad han ser de: de jagade!
 FETT!

--- Slut citat ---

Läskigt  :o

kanske blir tvungen att fixa en matchade musikvideo  :lol:

tackar!
/Dvoid

Plinka:
Hurra!!! Riktigt snyggt nu och bra tryck! Och så dessutom spooooky-känslan!  :lol:
Kul att få ha hört hur den växer fram!

david.roennlund:

--- Citat från: Plinka skrivet 16.04.2008, 23:01:47 ---Hurra!!! Riktigt snyggt nu och bra tryck! Och så dessutom spooooky-känslan!  :lol:
Kul att få ha hört hur den växer fram!

--- Slut citat ---

Alltid kul med positiv respons  :) :)

tack!

Emulator:
lyssnar igen på denna. introt är snyggt. slingan har nån liten skum harmoni som gör att den berör kraftigt, i mitt fall så blir jag lite halvillamåendfe av den. på ett bra sätt.

plus: jävla gott driv, suggestivt malande, och nämnda effekt på slingan.

minus: det känns som slingan tokdominerar. skulel vilja att nån smattrande bas  läg kvar lite mer på samma toner tror jag.

psykorap blir fint.

Dividend:
Kommer det en update på denna låt? Varit intressant att följa utvecklingen av den mest psykotiska musik som postats på forumet :)
Kan nog hålla med om vad Emu skriver förutom idén om att lägga rap  :lol: I och för sig, det kanske vore coolt, med rätt text så... Om du startar en ny genre; Psycho-mord-rap, som får gangstarappare som Snoop att framstå som korgossar i jämförelse.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion