Forum > Demolåtar
DR + Marruschkka : Tech
david.roennlund:
--- Citat från: Dividend skrivet 16.04.2008, 15:36:37 ---Det är det ultimata Mördarens Motif, i en psykologisk thriller, när man ser vad han ser de: de jagade!
FETT!
--- Slut citat ---
Läskigt :o
kanske blir tvungen att fixa en matchade musikvideo :lol:
tackar!
/Dvoid
Plinka:
Hurra!!! Riktigt snyggt nu och bra tryck! Och så dessutom spooooky-känslan! :lol:
Kul att få ha hört hur den växer fram!
david.roennlund:
--- Citat från: Plinka skrivet 16.04.2008, 23:01:47 ---Hurra!!! Riktigt snyggt nu och bra tryck! Och så dessutom spooooky-känslan! :lol:
Kul att få ha hört hur den växer fram!
--- Slut citat ---
Alltid kul med positiv respons :) :)
tack!
Emulator:
lyssnar igen på denna. introt är snyggt. slingan har nån liten skum harmoni som gör att den berör kraftigt, i mitt fall så blir jag lite halvillamåendfe av den. på ett bra sätt.
plus: jävla gott driv, suggestivt malande, och nämnda effekt på slingan.
minus: det känns som slingan tokdominerar. skulel vilja att nån smattrande bas läg kvar lite mer på samma toner tror jag.
psykorap blir fint.
Dividend:
Kommer det en update på denna låt? Varit intressant att följa utvecklingen av den mest psykotiska musik som postats på forumet :)
Kan nog hålla med om vad Emu skriver förutom idén om att lägga rap :lol: I och för sig, det kanske vore coolt, med rätt text så... Om du startar en ny genre; Psycho-mord-rap, som får gangstarappare som Snoop att framstå som korgossar i jämförelse.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida