Forum > Demolåtar
DR + Marruschkka : Tech
Marruschkka:
"Trance-dance macabre"...*s*...helvilt det här...gillar de här crazy tongångarna, får lite M. Ravel-feeling :rolleyes:
Nä, man ska nog inte vara dålig i magen när man lyssnar till detta ;)
Schyst gung.
/Marr
freddy:
Tjenare David, jag har hört tidiga versioner av denna låt och den växer verkligen vid varje ny version du postar. Det finns lite små detaljer kvar som jag tycker du kan fixa. Men på det stora hela så är det bra. Snyggt jobbat! ;)
Dividend:
Det är det ultimata Mördarens Motif, i en psykologisk thriller, när man ser vad han ser de: de jagade!
FETT!
david.roennlund:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 16.04.2008, 11:26:06 ---"Trance-dance macabre"...*s*...helvilt det här...gillar de här crazy tongångarna, får lite M. Ravel-feeling :rolleyes:
Nä, man ska nog inte vara dålig i magen när man lyssnar till detta ;)
Schyst gung.
/Marr
--- Slut citat ---
"Trance-dance macabre" , hm... kanske en passande titel :)
Kände inte till Ravel, men du fick mig att upptäcka honom o lyssna ...tack !
Trevligt att musiken påverkar (även om det inte är i positiv riktning....:) )
Tack för feedbacken!
/Dvoid
david.roennlund:
--- Citat från: freddy skrivet 16.04.2008, 15:02:34 ---Tjenare David, jag har hört tidiga versioner av denna låt och den växer verkligen vid varje ny version du postar. Det finns lite små detaljer kvar som jag tycker du kan fixa. Men på det stora hela så är det bra. Snyggt jobbat! ;)
--- Slut citat ---
Tjo Man,
Ja, du har fått vara med i alla versioner och oversioner !
Kul att du tycker att den utveckas i en bra riktning :)
Jo, det finns endel att pilla med, sen har jag ettpar små idéer jag kanske ska implementera ;)
Tack för öron!
/dvoid
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida