Forum > Demolåtar
DR + Marruschkka : Tech
Plinka:
Här har det hänt grejer hör jag!
Mixen blir bättre o bättre!
david.roennlund:
--- Citat från: Plinka skrivet 12.04.2008, 22:56:43 ---Här har det hänt grejer hör jag!
Mixen blir bättre o bättre!
--- Slut citat ---
tackar tackar :)
Dividend:
Glömde att säga i min kommentar ovan att jag tyckte det var en lustig och kanske ganska välgjord låt i vilken minimal genre det nu än är. :) Kreativt! Lyssnar nu på den nya versionen, och minns inte hur den gamla var ihopsatt alls tyvärr, men det känns polerat och är ett trevligt stycke att lyssna på. Den får gå i spelningslistan ett tag.
Får, som sagt, tankar ifrån nån mysko film. Psykologisk thriller eller noet ;)
Elektronisk folk när det är som bäst! :) Förresten, hur har du gjort kören vid 1.20? Bra brott har du lyckats med ifrån den intensiva psyk-melodin! :)
Fidden:
Lyssnar på nya versionen. Gillar sången. Känns fortfarande stressande till följd av den där synthen till höger... och kanske lite pga trummorna. En gång i tiden på det andra forumet fanns det en kille som gjorde helskön psykadelisk folk-house med lite udda instrument, och jag skulle vilja ha med mer av det i detta. Mer svampar och mindre amfetamin liksom. :P
Men cool låt hur som helst, idén är kalas :)
stajo:
gillade inte synth-slingan som går hela tiden, melodin är ok men ljudet får mig lite illamående faktiskt...förlåt ;).
Dock tycker gillade jag när fiolen kom in. Mer av sådant absolut.
Intressant stycke.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida