Forum > Demolåtar

EMU: Pain

(1/4) > >>

Emulator:
LÅTNAMN:           Pain
ARTIST/GRUPP:    emu
GENRE:                uh. nå elände?
LÅTLÄNGD:          4:00
KOMPOSITÖR:        emu
PRODUCENT:          emu
EV. MEDVERKANDE:  emu
INSPELNINGSÅR:     2008
FORMAT:               mp3

Satte ihop nåtotrevligt under eftermiddagen. Kom till nån insikt at oavsett vilka framsteg som görs, så verkar lidande vara konstant :(

kan man utveckla detta kanske?  Rassligt sångljud öven innan disten..sjunget genom headset.

http://www.perfectbounce.se/pain.mp3

[mp3=200,20,0,left]http://www.perfectbounce.se/pain.mp3[/mp3]

Lite text osso:

pain.
one thing is constant
through centuries
all of science evolution
through centuries....

pain. is this what its about?

I hope you some day will
 see me
and
i will see you

PAIN
Is that what its about?
agony for the disbeliever
sweet sorrow for the devout
PAIN

Why isnt there room inside our hearts?

PAIN
is that....

1up:
Snygg 3-delad låt!  :D

Del 1: Mörk och dyster. Får mig att må rätt illa. :P Så det är ju positivt att låten har kraft att frambringa känslor!

Del 2: Intressant sköna ackord. Viss glättighet en kortare stund kändes lite vid sidan av huvudtemat.

Del 3: Mer tempo här och mycket bra.

Bra avslutning.

Fidden:
Huga... har precis tittat klart på filmen [rec], och denna låten körde vidare på skräcktema, så nu måste jag nog hitta någon feel-good film/musik snabbt, annars kommer jag får ett nervöst sammanbrott :D

Börjar mörkt, någonstans i mitten får man känslan att det ljusnar... men så blir det mörkare liktförbannat. Skulle likt trents musik göra sig utmärkt i något monsterspel. Ska prova att lyssna en annan dag då jag inte tittat på skräckfilm och se om jag blir lika rädd.

Emulator:
hehe, va bra att ni mår ill av att lyssna på min musik :lol:

1up: de av lite granna tänkt som så..en fundering..lite depp..sen lite hopp, och avsluta med "nähe, det skiter sig alltid" :D

tack för lyssning :)

fidden: ja, kolla gärna igen när du inte tittat på skräckis :D   trent :wub:

tack bägge två!

SYNTH:
Jössenamn en skräck eller SF låt tycker den var mysig, en låt som passar till filmmusik helt klart! B)
Tycker nog tempot är bra som det är.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion