Forum > Demolåtar
Jay T & The Treos - Switched on Gypsum
1up:
Ibörjan lite lätt bastunga pads (inte så förtjust i just det soundet, ren personlig noja ;)) Därefter skönt jam med Minimogue VA:n. ÄLskar soundet på den! Så kompenserar med råge. :) Klassiskt sound från demoscenen. Typ phased/slided-lead. mm Bra tips där, så var synthen gratis också och har en arpeggiator dessutom? :wub: Blir till att ladda hem. :)
Soft låt annars. Typ i bakgrunden för någon polisserie, en lång biljakt i skymningen med regntunga moln. ^_^
jay thomas:
--- Citat från: 1up skrivet 11.04.2008, 20:33:42 ---Ibörjan lite lätt bastunga pads (inte så förtjust i just det soundet, ren personlig noja ;)) Därefter skönt jam med Minimogue VA:n. ÄLskar soundet på den! Så kompenserar med råge. :) Klassiskt sound från demoscenen. Typ phased/slided-lead. mm Bra tips där, så var synthen gratis också och har en arpeggiator dessutom? :wub: Blir till att ladda hem. :)
Soft låt annars. Typ i bakgrunden för någon polisserie, en lång biljakt i skymningen med regntunga moln. ^_^
--- Slut citat ---
Tack 1up! :)
Jo, Minimogue VA är kalasbra, rekommenderas verkligen! Men du hörde väl gitarren också? ;)
1up:
--- Citat från: jay thomas skrivet 11.04.2008, 21:23:21 ---
--- Citat från: 1up skrivet 11.04.2008, 20:33:42 ---Ibörjan lite lätt bastunga pads (inte så förtjust i just det soundet, ren personlig noja ;)) Därefter skönt jam med Minimogue VA:n. ÄLskar soundet på den! Så kompenserar med råge. :) Klassiskt sound från demoscenen. Typ phased/slided-lead. mm Bra tips där, så var synthen gratis också och har en arpeggiator dessutom? :wub: Blir till att ladda hem. :)
--- Slut citat ---
Jo, Minimogue VA är kalasbra, rekommenderas verkligen! Men du hörde väl gitarren också? ;)
--- Slut citat ---
haha gitarr? :D Måste jag missat. :P
Fredrik Karlsson:
Coolt diggar detta!
jay thomas:
--- Citat från: Fredrik Karlsson skrivet 11.04.2008, 23:21:56 ---Coolt diggar detta!
--- Slut citat ---
Tack, vad kul! :)
--- Citat från: 1up skrivet 11.04.2008, 22:03:43 ---
--- Citat från: jay thomas skrivet 11.04.2008, 21:23:21 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
haha gitarr? :D Måste jag missat. :P
--- Slut citat ---
Och bara för att åskådliggöra alstret, lägger jag en skärmdump nedanför. På varje part står det beskrivet vad det är. Vet inte om det är intressant men jag lägger ut den ändå.
Det var det hele.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida