Forum > Demolåtar
Jay T - Gunnars Gåta
IKEN:
:lol: no worries mate!!!
jag retas bara med dej. Jag har alltid föredragit Fender(strator) före ''allt annat'',men var o en är ju lycklig med sin/sina instrument,det är ju bara så....
Ta min kärlek till Rickenbackers (4001/4003) t.ex, många här tycker nog att jag är löjlig när det handlar om dem...... :P det bjuder jag på.
Dessutom,Peep Durple och Slack Babbath är flera mil bättre än ,jaa vad heter de....
Sad Leppelin eller nått........... :D........du vet,de som gjorde ''Hairway To Steven''
nä,skämt åsido,kul att skaffat dej en gitarr du är nöjd med och gillar, vet hur det känns...... GRATTIS!!! :)
Wernborg:
Snyggt basljud även om lite otajt lirat. Samma gäller gitarren. Vackert reverb på sologitarren. Vad är det?
Mixen är fin. Kanske något basig bara.
Meditativt. Det är bra.
Harmonica mike:
Tur att jag nobbade "battlet"... :D
Vissa delar av detta har kvaliteter.Bara liiite övning så sitter det..
Lirade lite elgura idag,inte så tokigt.Körde lite på en plankning av en Dylan låt "Chimes of freedom"..Men jag sparade inte alstret,tyckte det inte höll...Annars en riktigt bra låt som Hanne Boel har hittat själen i..
Nåväl,nog med "offtopic" - lira på..Öva alltså,, :D
Mvh
Micael
jay thomas:
--- Citat från: IKEN skrivet 04.04.2008, 23:32:20 --- :lol: no worries mate!!!
jag retas bara med dej. Jag har alltid föredragit Fender(strator) före ''allt annat'',men var o en är ju lycklig med sin/sina instrument,det är ju bara så....
Ta min kärlek till Rickenbackers (4001/4003) t.ex, många här tycker nog att jag är löjlig när det handlar om dem...... :P det bjuder jag på.
Dessutom,Peep Durple och Slack Babbath är flera mil bättre än ,jaa vad heter de....
Sad Leppelin eller nått........... :D........du vet,de som gjorde ''Hairway To Steven''
nä,skämt åsido,kul att skaffat dej en gitarr du är nöjd med och gillar, vet hur det känns...... GRATTIS!!! :)
--- Slut citat ---
:D, visste väl det jag... ;)
--- Citat från: Wernborg skrivet 05.04.2008, 00:38:11 ---Snyggt basljud även om lite otajt lirat. Samma gäller gitarren. Vackert reverb på sologitarren. Vad är det?
Mixen är fin. Kanske något basig bara.
Meditativt. Det är bra.
--- Slut citat ---
Tack Wernborg! :) Jo tajtheten finns inte där än. Om man är van vid Q för midikvantisering, tar det nog lite tid och övning innan det sitter så det kommer vad det lider. ;) Reverbet är faktiskt Naturalverb som jag tror kom med VST 5.1. Gillar det då det är väldigt stort och "fett". :)
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 05.04.2008, 00:48:40 ---Tur att jag nobbade "battlet"... :D
Vissa delar av detta har kvaliteter.Bara liiite övning så sitter det..
Lirade lite elgura idag,inte så tokigt.Körde lite på en plankning av en Dylan låt "Chimes of freedom"..Men jag sparade inte alstret,tyckte det inte höll...Annars en riktigt bra låt som Hanne Boel har hittat själen i..
Nåväl,nog med "offtopic" - lira på..Öva alltså,, :D
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Hehe, du kanske visste vad du hoppade över? ;)
Hittade ett par gitarrböcker i hyllan som jag kommer att mycken glädje av. Skalövningar, rockackord (fusk mao) och annat skojsigt. :)
Nu tillbaka till schaktbygget...
Emulator:
riktigt snyggt. otajt har jag svårt att kalra av oavsett anledning ;)
Dock är ljudbilden kalas. påminner om...en massa annat mys osm jag inte kan placera.
man drömmer sig lätt iväg. jättebra!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida