Forum > Demolåtar

Jay & The Treos - Less Pål

<< < (3/3)

mahan:
Tjou JT!

Oj va ja ble glad att du fått skaffat en LP åt dig! Och jag hör på ditt lirande att vi har mycket snygga greijer att vänta på.
Nu var det clean sounds, men vänta barta du hittar dom där heavy sounden, kommer att bli kalas!
Min första LP, Epiphone JC-LP Custom, skaffa jag för ett par år sen och kan bara säga
att jag gillar den mer än den "riktiga" LP jag haft lånat för några månader.

Men denna låt hade en massa känslor som jag känner igen så trots otajtheter så gillas detta skarpt!

keep it coming! :)

h.  johan

SYNTH:
Visst låter det okey blir imponerad av det och din framfart på musikskapandet! :wub:

jay thomas:

--- Citat från: mahan skrivet 04.04.2008, 19:36:28 ---Tjou JT!

Oj va ja ble glad att du fått skaffat en LP åt dig! Och jag hör på ditt lirande att vi har mycket snygga greijer att vänta på.
Nu var det clean sounds, men vänta barta du hittar dom där heavy sounden, kommer att bli kalas!
Min första LP, Epiphone JC-LP Custom, skaffa jag för ett par år sen och kan bara säga

Men denna låt hade en massa känslor som jag känner igen så trots otajtheter så gillas detta skarpt!

h.  johan

--- Slut citat ---

Tack återigen johan!  :) Då det blev lite ebb i kassa efter köpet, blev det inga effektboxar allt. Det är mao lajnat direkt in i mixern och därefter lite Cubaseeffekter, svårare än så blir det inte just nu. Såg dock att Line 6 hade kommit ut med Pod X3 där det även finns basprogram, så det blir nog en sådan vad det lider.  :)

--- Citat från: SYNTH skrivet 04.04.2008, 20:22:16 ---Visst låter det okey blir imponerad av det och din framfart på musikskapandet! :wub:

--- Slut citat ---

Tack igen P-O!  :) Det finns även hopp för mig då (när det gäller gitarr).  ;) Det jag gillar är att det inte riktigt går att gömma sig bakom en ambient ljudvägg, en stor utmaning!  :)

Förresten, här är den:

Emulator:
precis som detta är en ruskigt snygg gura är ju scania bra mycket coolare än volvo :rolleyes:

Det hörs att det är ett sökande, men allt pekar på att du kommer kunna göra detta med större säkerthet och lite mer finess så småningom. tycker det är jätteskönt gung bakom oxo.

ja vet....värdelös kommentar....menmen :)

SYNTH:

--- Citat från: jay thomas skrivet 04.04.2008, 22:19:26 ---
--- Citat från: mahan skrivet 04.04.2008, 19:36:28 ---Tjou JT!

h.  johan

--- Slut citat ---

Tack återigen johan!  :) Då det blev lite ebb i kassa efter köpet, blev det inga effektboxar allt. Det är mao lajnat direkt in i mixern och därefter lite Cubaseeffekter, svårare än så blir det inte just nu. Såg dock att Line 6 hade kommit ut med Pod X3 där det även finns basprogram, så det blir nog en sådan vad det lider.  :)

--- Citat från: SYNTH skrivet 04.04.2008, 20:22:16 ---Visst låter det okey blir imponerad av det och din framfart på musikskapandet! :wub:

--- Slut citat ---

Tack igen P-O!  :) Det finns även hopp för mig då (när det gäller gitarr).  ;) Det jag gillar är att det inte riktigt går att gömma sig bakom en ambient ljudvägg, en stor utmaning!  :)

Förresten, här är den:

--- Slut citat ---

En tjusig gitarr vetja kommer det blir andra tongångar ifrån i fortsättningen! ;) :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion