Forum > Färdiga produktioner
Plinka- Galen Tupp
Fidden:
Mkt vackert. Väntar med spänning på uppföljaren: "när jag gav min hund skäll". :D
Larsson:
vilken bra röst du har..
och rakt på sak musikmässigt,du inspirerar iallafall mig till att försöka vara lite mindre pretto när det kommer till inspelning!!
tack för låten! :)
/Larsson
Plinka:
Oj! Det blev många att svara på en gång! Jag förstår om ni känner er lite avundsjuka på den fantastiska produktionen- jag slet ut mig i nästan 30 minuter för att sänka nivån på det här forumet.
Larsson: Tack, jag vet- jag är ju internationell sångerska av hög rang...och inspiration är jag bäst på...eller, ja nåt sånt iaf.
Fidden: Tackar o bockar! Det kan bli en uppföljare vilket år som helst, men nu måste jag vila mig lite, för jag fick sån migrän av att jobba med denna... :wacko:
Marruschka: Ja, jag har länge undrat vem som är galnast av oss?! Men det är ju skönt att fanskapet inte sitter i halsen iaf!
--- Citat från: jay thomas skrivet 02.04.2008, 14:42:30 --- :D
Gjorde något liknande när Saaben vevaxellägesgivare gick sönder... ^_^
--- Slut citat ---
Vevaxellägesgivare? Står det ordet med i svenska akademiens ordlista? :P
Harmonika Mike: Påsktema? Ja, jag kände att jag hade kört fast i nåt! Det måste vara utseendet på det här forumet som är problemet... :lol:
Aettan: Tack för kommentar och idén om att spela in katter oxå! Hur gjorde du då? Lyfte upp den i svansen och svinga den som en lasso? Men då kanske man får djurskyddsmyndigheten på sig...mjäääääääääääääuooooo!
Tack o hej!
Åsa:
:lol: fan va härligt att höra!! Skitkul tyckte jag, snyggt gjort också, gör en serie såna här låtar -lyfter humöret!
Ola:
:D nice
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida