Forum > Färdiga produktioner

Dividend - Chinese small insects (6 basuner och 1 piano DEL 2)

<< < (3/3)

karl:
snyggt...inte som en pekingopera eller orkester när jag var i Beijing för tio år sedan men helt klart njutfullt att lyssna på....vad använder du för program???

/ karl

Dividend:

--- Citat från: Light Head skrivet 23.03.2007, 13:25:25 ---Vilken inledning! Det byggs upp på ett helt förträffligt sätt. När pianot kommer in är det så naturligt, så perfekt.

Funderade lite på de där "stråk-drillarna", du spelar samma på pianot. Ibland känns det som om det är lite för ofta med stråkarna. Eller om det bara känns "midi"?

Fortsättning följer? Avslutningen säger det med tydlighet, att nu kommer det ett väldigt lungt parti med piano och stråkar.

--- Slut citat ---

blir nog en del 3 också.

Dividend:

--- Citat från: karl skrivet 23.03.2007, 22:11:07 ---snyggt...inte som en pekingopera eller orkester när jag var i Beijing för tio år sedan men helt klart njutfullt att lyssna på....vad använder du för program???

/ karl

--- Slut citat ---

Tackar. Jag har en dator som börjar bli för gammal som studio, använder cubase och sätter noterna där totalt kvantiserade (för att kunna exportera vettiga noter). Som plugg använder jag mestadels EWQL Gold.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion