Forum > Färdiga produktioner

Suprapappa - The Question

<< < (4/6) > >>

Larsson:
snygg låt..jag gillar de olika beståndsdelarna!
har väll egentligen inget att anmärka på förutom att de akustiska
gitarrerna låter som ett surr av treble i mina högtalare!

annars mysigt & varmt ljud..är det dfhs du använder?
låter som det men utan virvel matta!!

snyggt jobbat!
:)

suprapappa:
för baskaggen har jag kört in en md 421 c:a 8 cm in i munnen o knäpper med pekfingret på kinden och har sedan pitchad ner det  7 oktaver, virveln är min mormors och hihat pukor o annat joks vann jag på lotteri....

det var dock jävligt omständigt så nästa gång använder jag nog artist drums och addictive drums istället....  :)

hegobald:

--- Citat från: suprapappa skrivet 26.03.2007, 13:23:54 ---för baskaggen har jag kört in en md 421 c:a 8 cm in i munnen o knäpper med pekfingret på kinden och har sedan pitchad ner det  7 oktaver, virveln är min mormors och hihat pukor o annat joks vann jag på lotteri....

det var dock jävligt omständigt så nästa gång använder jag nog artist drums och addictive drums istället....  :)

--- Slut citat ---

*haha* Näääe.. Allvarligt.. Va är det för trummor egentligen. Like it! ;)

ynot:
gillar upplägget blir skön känsla med pendlingarna... Sången ligger lite högt i början o är lite över artikulerad på vissa satvelser. kankse kunde vara lite mer släpande , tror uttrycket skulle passa bättre när musiken är lite mer laidback i början sedan sitter den riktigt bra giller körerna när det drar i gång.

bar låt o bra text,
tack för lyssnigen

ynot

MrPhil:
svagheter: början, det lugnare partiet, inte speciellt starka sångmelodier

styrka: när det drar igång, trummorna, riffen.

Trodde refrängen skulle komma en gång till efter solot, men det bara tog slut :o

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion