Forum > Demolåtar
Lite kvällsmys
Yllet:
Det var skönt, synd på det abrupta slutet bara
/Jon
Arete:
Tack och bock för lyssningarna :-) Kul att det gick hem litegrann iaf, första gången på flera månader som jag gör en låt känns det som.
Åsa:
:) 3:e låten jag lyssnar på här ikväll, även den här fick mig i ett lugnt och skönt tillstånd, nu är jag så nervarvad man kan bli efter en stressig måndag.. mysig och fin låt :) Ibland behöver en låt inte innehålla så mkt ljud/instrument.
:huh: men vad hände där på slutet..? Ett abrupt slut, avbröt min goa sinnesfrid ;)
Rattlesnake:
Trevligt gitarrplock, nån ton slant väl men helheten låter säkert och känslosamt.
Ljudkuliss i bakgrunden var ju ett nytt grepp för mig, låter kul i hörlurar när grejer händer runt omkring så man nästan vänder sig om! Har du spelat in ljuden själv med en stereomick? Låter ibland som på en restaurang, ibland som bakgrunden i nån sketch på en Monthy Pythonskiva. Fågelkvittret på slutet var dock mest bara brus (tänkte man skulle hitta ett påskägg om man drog upp volymen...) ;)
Emulator:
lite drygt två timmars sömn mellan fjortontimmarspass. då kommer dit stcke till sin fulla rätt.
njutbart. du har verkligen känsla för toner.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida