Forum > Demolåtar
Nose Cream - Fushball
Wernborg:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 29.03.2008, 17:01:45 ---Uppskattade youtube länken Steffo..gav liksom lite perspektiv till din låt.
Förståelsen ökar för det musikaliska hantverket.Ödmjukt bockar jag och erkänner - det är mycket snyggt lirat och arrat i den här.. :wub:
Det är aldrig försent att ändra sig,det krävdes några lyssningar och ett bevis på att man kan faktiskt göra så här.. :)
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Nämen va kul. Se så. Spring iväg till skivhandeln och leta efter Astrud Gilberto.
:D
Kul att det växte med lyssningarna. Tack igen.
Emulator:
märklig låt.
Blir stressad av den. vilket inte i sig är negativt, men det krockar märkbart med det långsamma tempot :ph34r:
Bra spelat. skulle ha återanvänt flåstemat lite här o där mer.
fan. får återkomma
freddy:
Introt övertygade inte mig direkt. Satt och funderade vad fan det var för skit jag lyssnade på. :) Men det kanske var det som var meningen. För sen kommer jazz-klubben och bjuder på skön mysjazz som gungar på väldigt behagligt. Bra ljud på allt och en tydlig ljudbild. Det låter som det ska när det gäller denna musik. Gitarrljudet är snyggt, dock känner jag att du skulle kunna sätta ett par av dom snabbare licksen lite bättre, känns bitvis som du snubblar på ett par ställen.
Kanske inte som jag lyssnar på dagligen, men det låter riktigt proffsigt överlag. Detta kan jag mysa till :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida