Forum > Färdiga produktioner
Yllet - I've got you
MaxB:
Här kommer juryn med simpla datorhögtalare.
Dubbade röster fungerar bra, även ditt melodisnickeri. Jag tycker att rösten skulle vara högre i förhållande till elgitarrplinket på refr: "I got youuuuu".
I mina datorhögtalare låter virveln burkigare än nödvändigt. Vet inte om jag saknar ett disktinkt virveltrumljud med sejarmatta eller om det låter som att gitarr eller bas låter från samma frekvenser. Här låter virveln mer som en högt stämd puka. Men man kan nog inte ta hänsyn till hur mina datorhögtalare tar emot låten.
j.rocker:
Trevlig skön trallvänlig popdänga skulle jag vilja beskriva "i´ve got you" som.
Jag gillar produktionen skarpt faktiskt. Det enda som jag kan störa mig lite på är den lite för tydliga dubben på verserna. Hade velat att sången skulle kännas mera utelämnad och inte lika mekanisk som den upplevs nu, plus att den övertydliga dubben gör att sången spretar åt olika håll.
Fastnade dessutom för gitarrljudeti arrangemanget vilket jag tycker är idealiskt för låten.
Mycket överaskande bekantskap och en trevlig sådan.
Den här låten kommer jag att lyssna mera på !
Åsa:
Som sagt: en trallvänlig lättlyssnad popdänga! Skön lite laidback sång tycker jag. Väldigt trevlig låt att lyssna på -gjorde mig glad!
Det enda jag hittar att gnälla på är att låten är för kort :D
Silverpilen:
störtskön låt ju, kan hålla med om det som sades att man gärna vill ha tex, ett solo efter telefonröst och en reffe till. härligt med popdänger, det gillar jag :rolleyes:
Harmonica mike:
Tjabba Jon.
Vet inte om jag inbillar mig,men nu låter plockguran schysst i mixen.Klagade på att den var lite hög förut,men jag kan ju ha varit på fyllan.. :D
Det är jag inte nu.. :lol:
Mvh
Micael
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida