Forum > Demolåtar

Rötter2 och mer

<< < (2/6) > >>

ynot:
gillar detta
går lite utanför de vanliga ramarna
lite mer omsorg  på rösten kvalite o processmässigt ..bla några inandningar som inte låter så roligt.

me like

tony

MaxB:
Härligt att ens musikaliska erfarenhet testas med sånt här!

Ska jag:
a) låta bli att skriva något alls eller
b) säga "Ärligt talat..." eller
c) hmmm intressant, undrar vad som kan komma ut av det här?

Jag tror inte det blir nån hit men jag väljer alternativ c)

Kan du berätta mer om bakgrund, dina idéer om vad som komma skall?
Kan vara intressant att ta del av.

He - Hanna banna - hea...

bow35:
Ja vad ska jag säga om bakgrund och ideér. Har mycket ideér. Brukar skriva ner den i texter som jag kallar resor. Detta är väl inte rätt forum för dem men om man är nyfiken har jag publicerat sju resor på
http://www.buddhist.se under diskussionsforum, kreativa uttryck. Bakgrund vet jag inte vad jag ska säga. Har rest och bott mycket i Europa och haft en hel del afrikanska vänner. Diggar all möjlig musik. Har legat på psyket en hel del med psykos och liknande. Framtiden hoppas jag blir lugn och fin med mycket inspiration och vänner.

Plinka:
Hej!
Fortsätt så! Det här är helt udda, och det kanske har sin poäng. Tids nog kanske du vill utveckla ditt skapande med nåt instrument eller så. Eller också inte.

För övrigt så är ju musikskapande helande för själen ;) No more hospital!

MaxB:

--- Citat från: bow35 skrivet 27.03.2008, 19:19:10 ---Ja vad ska jag säga om bakgrund och ideér. Har mycket ideér. Brukar skriva ner den i texter som jag kallar resor. Detta är väl inte rätt forum för dem men om man är nyfiken har jag publicerat sju resor på
http://www.buddhist.se under diskussionsforum, kreativa uttryck. Bakgrund vet jag inte vad jag ska säga. Har rest och bott mycket i Europa och haft en hel del afrikanska vänner. Diggar all möjlig musik. Har legat på psyket en hel del med psykos och liknande. Framtiden hoppas jag blir lugn och fin med mycket inspiration och vänner.

--- Slut citat ---

Tack för bakgrunden! Efter att jag skrivit min kommentar sist kom jag på mig med att ha lyssnat på detta stycke om och om igen, jag vet inte hur många gånger. Din röst är skön!
Den tog mig med på en resa...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion