Forum > Demolåtar
Rötter2 och mer
bow35:
--- Citera ---Man vet liksom inte om killen driver med oss eller om han gör detta seriöst.
--- Slut citat ---
Jag kan garva åt mig själv och min musik ibland. Men driver med nå'n gör jag sällan.
freddy:
--- Citat från: bow35 skrivet 29.03.2008, 20:59:34 ---
--- Citera ---Man vet liksom inte om killen driver med oss eller om han gör detta seriöst.
--- Slut citat ---
Jag kan garva åt mig själv och min musik ibland. Men driver med nå'n gör jag sällan.
--- Slut citat ---
alright, hade du tänkt komplettera med något instrument?
Emulator:
tja, alltså, jag skulle verkligen gilla detta till lite motorhaveri-och pålkransinpirerat industrislammer. med dist :wub:
gillar det :)
freddy:
--- Citat från: Emulator skrivet 29.03.2008, 21:13:57 ---tja, alltså, jag skulle verkligen gilla detta till lite motorhaveri-och pålkransinpirerat industrislammer. med dist :wub:
gillar det :)
--- Slut citat ---
Haha, Emu du verkar gilla det där med industri... det har väl inget med fressan att göra? :D
bow35:
--- Citera ---hade du tänkt komplettera med något instrument?
--- Slut citat ---
Rötter2 kunde behöva ett trumspår. Finns ett "beat" på Rötter1 (Den ligger lite längre ner i forumet). Men det är ju inte så effektfullt att tappa med foten i golvet och klappa sig själv på knäna. Har själv varken trummor eller någon möjlighet att lägga på nå't elektroniskt beat. Men jag tror att Rötter2 skulle kunna låta coolt med t.ex det beat som jag skissat i Rötter1. Alla är välkomna att försöka. Men se upp, det är en trea. Besvärad resa norrut har jag ingen aning vad man kan göra med.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida