Freddy:
Härligt! Kul att du också gillar det.Japp, Åsa skall med på denna,så det kommer att sitta perrens!
Fast med stämmor då och nåt kör gospel parti kanske,vi får se om jag kan sy ihop ett passande stick..handen i munspelet..

Skallerormen:
Av alla kommentarer jag fått så måste jag säga,din kommentar kring baseriet - värmde mycket gott! Jag har bara lirat bas sedan i somras,så jag har mycket att lära än. Samtidigt är det en fördel att inte veta hur man lirar till olika genre,då blir det mer innotativt.Växel bas,jaha ja - då fick jag en ide till sticket..

,närå skojar bara - jag håller mig på den inslagna vägen..
Trummorna: Japp ez och vintage kitet - grund inställning bara och lirat på keys,inga loopar.Tar in tipsen där,samt skruvar lite mer på inställningarna,dammar väl på med lite lättare fills och baskagge stamp där basen slår dubbelslagen..
Mixen: Jo det är bara grundinställt,behövs lite justeringar i de lägre frekvenserna helt riktigt.Orgeln,baskaggen å basen slåss lite sinsemellan..
Sången:Sparar stämmorna till Am reffen,då med Åsa på stämsång..
Pianot:En snabb tagning,lite marigare för mig att lira då jag inte vanligtvis rör mig i denna genre..
Några räkor passar bra,några riktigt usla och otajta,men det skall bli mera och förhoppningsvis bättre.Vidare så skall det in en el gura med licks så pianot kanske får stryka på foten..Om jag inte får till nåt riktigt bra,då prioriterar jag det.
Jag tar in dina tankar om sången,får se om jag kan sjunga den med mindre lidande men samtidigt så är det mycke känsla i den som det är nu.Jag gör hela arret klart så får vi se vad som kommer ut ur pipan.
Sticket:Bli inte förvånad om du känner igen det på final cuten..

Kanon feedback,rattlet mycket tacksam för att du tog dig tid och skrev,mycket uppskattat.
tack till er båda för kommentarer.
Mvh
Micael