Forum > Färdiga produktioner

1up-Charcoal

(1/5) > >>

1up:
Lova mig en grej, den här låten MÅSTE lyssnas på när det är natt! Inget annat tillåts. Nu kommer vissa lipa åt mig och genast lyssna på den under dagtid "bara för att" - don't do it! Då blir låten skit. Ge dig istället en rejäl meditativ upplevelse istället natten. Lovar dig. Så mycket skönare.

Nog talat. Låt mästerverket ljuda. ;)

*Passiv lyssning rekommenderas*

(Edit: hahaha! Ni måste ursäkta mig. :D Något har blivit ruskigt fel med låten de första 30 sekunderna. Jag har tagit en ogg-fil och översatt till wav i winamp, och sen gjort till mp3 i Cubase, och i den här vevan har något annat kommit att läggas till. Så de första 30 sekunderna tillhör inte den egentliga låten alls. haha Och sen ska den vara 7 min lång. Det är tydligen så att låten går två vändor. Tar versionen offline ett slag och byter. :P)

mahan:
Well well mr 1up
Hur ska man uppehålla en lyssnares intensitet för 15 minuter?
Känns inte riktigt som en sådan låt denna.
Dock kan man tänka sig ett större verk av detta med lite starkare rymtik!
Nu somnar låten vid 0:33

try another one! :)

h.  johan

Harmonica mike:
15 minuter..nja jag blev avskräckt.. :) :P

Tar en lyssning i natt då det är förmiddag här..

I´ll be back..

Mvh
Micael

1up:

--- Citat från: mahan skrivet 26.03.2008, 03:31:36 ---Well well mr 1up
Hur ska man uppehålla en lyssnares intensitet för 15 minuter?
Känns inte riktigt som en sådan låt denna.
Dock kan man tänka sig ett större verk av detta med lite starkare rymtik!
Nu somnar låten vid 0:33

try another one! :)

h.  johan

--- Slut citat ---

15 MB, och 7 minuter låt. :) Edit: haha Den ÄR ju på 15, dock ett "tekniskt fel" kan vi kalla de. :) Ambient är tänkt som bakgrundsmusik så tanken är en inre resa mot hypnotisk trans/meditation eller nått. haha It can't work for everyone. :)

1up:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 26.03.2008, 09:47:25 ---15 minuter..nja jag blev avskräckt.. :) :P

Tar en lyssning i natt då det är förmiddag här..

I´ll be back..

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Whii :) Kram på dig!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion