Forum > Färdiga produktioner
mahan - Long Way From Home
91:an:
Låter bra förutom att sången låter så avlägsen, som lite instängd. Skönt att höra livetrummor, händer inte så ofta nu för tiden :)!
mahan:
91:an , i ärlighetens namn måste jag väl göra dig besviken, inga riktiga trummor ryms tyvärr in i min lilla hemstudio så trummorna är CUBASE/EZdrummer.
91:an:
--- Citat från: mahan skrivet 20.03.2007, 22:19:23 ---91:an , i ärlighetens namn måste jag väl göra dig besviken, inga riktiga trummor ryms tyvärr in i min lilla hemstudio så trummorna är CUBASE/EZdrummer.
--- Slut citat ---
Fantastiskt, det gläder mej att det går att få det att låta så realistiskt! Har själv både EZ och kör Cubase :D!
dede:
Börjar skönt, 60-talsvibbar från LA. Imponerande sånginsats. Efter en stund blir det dock lite enhanda och sticket där vid 2.10 gillade jag inte alls. Sen kom jag att tänka på att det är nån sorts barnvisa. Det måste till mer för att hålla spänningen uppe. Nån dramaturgisk peaks and downs om du vill hålla det monotont eller släng in ett tema till.
Sådär både ris och ros. :)
Dividend:
Gillar det här. Påminner om nån annan låt, men va sjutton.
TExten är det bästa! ;) Sånginsatsen därnäst. Det sämsta att den är lite repetitiv, men det funkar ändå. Skulle vara trist att klippa i den, med en sån text
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida