Forum > Färdiga produktioner
mahan - Calling Doctor Stone
mahan:
--- Citat från: hegobald skrivet 29.03.2007, 11:43:06 ---Fett fett fett... Gillar det.. Men som sagt upp med sången en aning och ner bara lite på reverbet. :P
--- Slut citat ---
Tackar för de HB!
Och kul att du gillar, det värmer sjäälen :)
h. mahan
aoly:
Älskar sån här oldschoolrock! Fan vad bra :D
Finns inte mycket mer att säga.
En kompis kommenterar låten såhär,
"lite sådär ala elvis-look och håller handen format som en pistol pekandes på en tjej och höjer ögonbrynet och klickar med munnen sådär fult"
haha!
mahan:
--- Citat från: aoly skrivet 29.03.2007, 16:07:08 ---Älskar sån här oldschoolrock! Fan vad bra :D
Finns inte mycket mer att säga.
En kompis kommenterar låten såhär,
"lite sådär ala elvis-look och håller handen format som en pistol pekandes på en tjej och höjer ögonbrynet och klickar med munnen sådär fult"
haha!
--- Slut citat ---
Jaa Aoly!
Ordlös blir jag med. Härligt att man kan glädja andra med sina "talanger". Tack för dom orden, hälsa kompisen :D
h. mahan
equality:
Känner mig tillbakaflyttad sådär ett par, tre decennier både musik- och mixmässigt. Rätt tugnt men rösten matchar inte riktigt detta, lite Jerry Williams som aldrig haft nån rockröst. Gillar körerna. Mer aggressivitet i rösten som måste fram mer och jag återkommer gärna till denna. :)
mahan:
--- Citat från: equality skrivet 31.03.2007, 16:11:15 ---Känner mig tillbakaflyttad sådär ett par, tre decennier både musik- och mixmässigt. Rätt tugnt men rösten matchar inte riktigt detta, lite Jerry Williams som aldrig haft nån rockröst. Gillar körerna. Mer aggressivitet i rösten som måste fram mer och jag återkommer gärna till denna. :)
--- Slut citat ---
Ojaa EQ!
Du har tyvärr så fruktansvärt, vansinnigt, definitivt rätt :( vad rösten beträffar. Hadde just skaffat guitarrena och brottom att försöka få ihop ett första försök till RÅCKÄNDRÅLL. Sången blev jussom bara hastigt påslängd, men eftersom du ber så vackert (o ger tass) :P så lovar jag att åtminståne försöka förbättra sången o kanske nåt mer :D
h. mahan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida