Forum > Färdiga produktioner
AndyPandy - Crazy
AndyPandy:
Vill verkligen tacka alla er som kommenterat för era tankeväckande synpunkter! Jag är jätteglad över att så många gillar mitt gitarrspel och min sång. Detta inspirerar mig i hög grad att fortsätta göra fler låtar!
Jag hälsar särskilt till "Djonas" som imponerade enormt på mig med sitt otroligt snabba och exakta gitarrspel. Trodde aldrig att du skulle gilla mina långsamma fraser på sologitarr! För mej ytterst hedrande och kul!
Jag har spelat gitarr länge, men övar sällan på sologitarr. Det är endast tack vare datortekniken som jag kunnat loopa och efteråt klippa samman de bästa gitarrfraserna jag spelat. Tack för den nya tekniken som möjliggör detta.
AndyPandy
Emulator:
lite tips om du vill fortsätta få många kommentarer i dina låtar är att kommentera de tips och råd du får. Annars vill ju inge ge dem.
Ola:
tjena oupss här var det mycket hihat :wacko: mixen är inte den bästa- men. låt iden och framför allt din röst är bra. så rock on !
Yllet:
Konstigt trumljud. Det ligger lixom ovanpå utan att vara fett eller stort, virveln måste smälla mycket mer och det måste vara ett mycket större rum på trummorna, för att det ska smälta ihop med sången och det övriga. Synthstråkarna hade jag skippat helt.
Men till det bra då. Snyggt gitarrspel och bra sång.
Keep it up.
/Jon
Plinka:
Hej och välkommen till ett forum fyllt av enormt kunniga och duktiga människor, som du kanske märkt av kommentarerna! ;)
Ja, det mesta är redan sagt, så jag vill bara hålla med! Skön låt med Gary Moore-feeling! Tycker det bästa är din gitarr och din sång! Go on! :D (tror inte att jag behöver påpeka hi-haten fler gånger heller- hehe)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida