Forum > Demolåtar

SoundSlope - Olles Badkar

<< < (2/3) > >>

Harmonica mike:
Håller med boysen,dina alster skulle göra sig snyggt mot filmvärlden.Jag får alltid samma mysiga feeling när jag lyssnar på det du gjort.Balsam för öron och själ på nåt sätt..

Njutbart!

Mvh
Micael

Marruschkka:
You did it again :wub:

Jag ser vår-bäcken som porlar..blåsippor med daggfuktade blad, en hare hoppar förbi..lövsprickande träd...ljusgrönt spirande gräs i den våta myllan..

Tack för din feel-good-musik, man blir varm i hela hjärtat.Perfekt meditationsmusik oxå.

/Marr

jay thomas:
Maxb, Iken, Mike och Marr, jätte, jättetack!  :)  :wub:

Era kommentarer gör mig otroligt glad och det känns som om jag närmar mig pudelns kärna musikaliskt.

(även om jag nötte på basen och akkeguran i timmar igår...)

Emulator:
nu har jag lyssnat på massvis av Jt.

du är riktigt duktig på att placera oss ute i buskar o badkar. NÄSTAN så att det knappt känns som utmaning för dig? kan du inte testa  nåt annat? ute i kylan....rädlsa.....tja.

dock: du gör det verkligen med bravur. riktigt snyggt är det.

:)

mahan:
Tjou JT!

Du e helt inne på det som du behärkar här, skitsnygg relaxmusic!
Låtnamnet är nog aningen missvisande, det sista jag kommer att tänka på när jag lyssnar är nog badkar,
hellre kanske "Olle badar i bäcken". Väntar mig nästan att höra lilla Olles och lilla Stinas glada skratt
när dom leker i bäcken en varm skön sommardag. :)

Jättesnygga sound du lyckas plocka fram och sen en härligt stor och luftig mixning.
Nästan en förtrollande effekt, du tar lyssnaren med dig vart du vill, snyggt jobbat JT! :)

h.   johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion