Forum > Färdiga produktioner
Rosqvist, Åsa, Equality, Jessica - SÅNGEN
freddy:
Låter bra det här, tycker som föregående talare att vissa grejer låter långt borta. Lite närhet är väl aldrig fel? :D Sen måste jag berömma Åsa som sjunger riktigt bra som vanligt, börjar bli tjatigt detta... :D Måste säga att du har lagt på dig ett redigt vackert vibrato också, kommer fram bra i denna låt. Även Jessica gör ett bra jobb. Trevlig låt överlag!
Dividend:
Med isntrumentsamplingar låter de realistiskare med mer reverb, sägs det... Svår balansgång det där...
equality:
Bästa versionen hittills! Xie-xie! Mixad med känsla och snygga forte-piano-växlingar. Inga krockar vad jag kan höra. Mixen lutar lite väl åt höger, eller kanske bara guran som jag hade velat ha i mitten. Bra jobbat Per!
Dividend:
Bu xie, hele ma gema?
Kan humanisera ytterligare och fixa det med gitarren, men inget man tjänar pengar på precis. (tycker det är tråkigt att mixa :rolleyes:.. Så gör det antingen ikväll eller så dröjer det... -_-
Men ber du mig snällt så.. :rolleyes:
Åsa:
--- Citat från: freddy skrivet 01.05.2008, 20:23:26 ---Låter bra det här, tycker som föregående talare att vissa grejer låter långt borta. Lite närhet är väl aldrig fel? :D Sen måste jag berömma Åsa som sjunger riktigt bra som vanligt, börjar bli tjatigt detta... :D Måste säga att du har lagt på dig ett redigt vackert vibrato också, kommer fram bra i denna låt. Även Jessica gör ett bra jobb. Trevlig låt överlag!
--- Slut citat ---
:) Tack tack snälla! Tja, det är väl mitt folkmusikvibrato som kände sig som hemma :D
Kul att höra den här låten igen, det var länge sen och nu ligger ju andra versen precis där den ska också så ;) Fin låt tycker jag, nu är den sådär sparsmakad och vacker som jag tyckte den skulle vara i arret också så jag är nöjd!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida